به گزارش خبرنگارایرنا، احمد حکیمی پور پس از نام نویسی برای شرکت در انتخابات دوره پنجم شورای شهر در جمع خبرنگاران در مورد برنامه‌های اصلاح طلبان برای شورای آینده افزود: در دوره پنجم بیشتر به دنبال با کیفیت کردن مدیریت شهری همچنین از نظر انضباط شهری هستیم.
عضو شورای شهر تهران در مورد سرلیست‌های اصلاح طلبان و اینکه آیا همراه با لیست شهردار آینده هم معرفی می شود گفت: اصلاح طلبان هنوز هیچ لیستی را آماده نکرده‌اند و به همین دلیل سرلیست‌ها هنوز مشخص نشده است و در جلساتی که داشتیم از معرفی شهردار همراه با لیست هیچ صحبتی نشده است.
حکیمی پور در پاسخ به اینکه آیا اصلاح طلبان پیش بینی پیروزی در انتخابات شورای شهر به مانند انتخابات مجلس را می‌کنند گفت: پیش بینی می کنیم اما باید به این نکته توجه کنیم که انتخابات شورای شهر با انتخابات مجلس متفاوت است. انتخابات شورای شهر بعد اجتماعی و شهری دارد اما انتخابات مجلس بعد سیاسی و از این نظر باید توجه داشته باشیم که شکل انتخابات متفاوت است.
وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا سران اصلاحات به مانند لیست امید از لیستی در شورا حمایت می‌کنند یا نه گفت: اطلاعی در این زمینه ندارم اما هر فردی می‌تواند از هر لیستی حمایت کند.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه در سراسر کشور برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، کار ثبت نام نامزدهای عضویت در پنجمین دوره انتخابات شوراها از روز گذشته(30 اسفند) آغاز شده و تا 6 فروردین ادامه دارد.
شورای اسلامی شهر تهران در دوره فعلی(دوره چهارم) 31 عضو داشت که براساس قانون جدید و مصوب مجلس شورای اسلامی، تعداد اعضا در دوره پنجم به 21 نفر کاهش یافته است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: مهدی مقدر انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/1109/ 9343 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.