به گزارش ایرنا زهرا صدراعظم نوری عصر چهارشنبه و در سومین روز از نام نویسی نامزدهای انتخابات شوراها در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات فرمانداری تهران افزود: هنوز اصلاح طلبان به لیست نهایی و واحد برای انتخابات شوراها نرسیده اند.
وی اظهار کرد: هدف ما این است که یک شورای شهر به معنای واقعی و نه شورای شهرداری در تهران تشکیل دهیم که با ابزارهای نظارتی قوی بر عملکرد شهرداری و سایر مجموعه ها کنترل داشته باشد.
وی در مورد اینکه آیا شخص خاصی را برای شهرداری تهران در نظر دارید، افزود: هنوز لیست ما تکمیل نشده و فعلا گزینه خاصی مدنظر نیست بنابراین باید تا زمان مشخص شدن لیست اصلاح طلبان صبر کنیم.
صدراعظم نوری اظهار امیدواری کرد که اصلاح طلبان بتوانند لیستی قابل دفاع با حضور افرادی متخصص، کارآمد، سالم و متعهد برای انتخابات دوره پنجم شورای شهر ببندند.
وی در پاسخ به این سئوال که در صورت راهیابی به شورای شهر برای مبارزه با فساد در شهرداری چه برنامه ای دارید، گفت: متاسفانه بخاطر سیاست‌های غلط دو دولت گذشته، فساد در کشور فقط منحصر به شهرداری ها نیست و این مساله زیبنده ما به عنوان یک کشور انقلابی و اسلامی نیست ولی در صورت راهیابی به شورای شهر در نظر داریم با یک ساختار دقیق نظارتی و کنترلی، فساد در شهرداری را به حداقل برسانیم.
این فعال سیاسی اصلاح طلب در پاسخ به سئوالی در خصوص انفکاک یکی از اصلاح طلبان شورای کنونی و رای او به شهرداری قالیباف در ابتدای فعالیت دوره چهارم شورا، گفت: ما ایشان (الهه راستگو) را اصلاح طلب نمی دانیم چون رویه اصلاح طلبی اینگونه نیست که فردی برای منافع شخصی به اردوگاه رقیب بپیوندد.
به گزارش ایرنا، کار ثبت نام داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی از روز یکشنبه(30 اسفند) آغاز شده و تا یکشنبه(6 فروردین) ادامه دارد.
به گفته معاون سیاسی فرماندار شهرستان تهران، تا ظهر امروز(چهارشنبه) 576 داوطلب برای شرکت در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران نام نویسی کرده اند.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در روز 29 اردیبهشت امسال برگزار می شود.
خبرنگار: یحیی معماری - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام 6539**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.