علی جنگروی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: برهمین اساس آگهی اسامی نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر تهران ، ری و تجریش از سوی فرمانداری تهران اعلام شد.
وی اظهار کرد: عموم شهروندان برای کسب اطلاع از لیست اسامی تایید صلاحیت شده برای شورای اسلامی شهر تهران می توانند به پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری تهران به نشانی اینترنتی tehran.ostan-th.ir مراجعه کنند.
وی تصریح کرد: در مجموع 3 هزار داوطلب در موعد تعیین شده برای عضویت در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش به صورت قطعی ثبت نام کردند.
به گفته جنگروی ، از این تعداد در نهایت با نظر هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات، صلاحیت 2 هزار و 750 داوطلب احراز و به صورت قطعی اعلام شده است.
رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان تهران افزود: با توجه به اینکه شورای اسلامی شهر تهران 21 عضو دارد، رای دهندگان در روز اخذ رای باید اسامی 21 نامزد موردنظر خود را در برگ رای بنویسند.
به گزارش ایرنا، شورای اسلامی شهر تهران در دوره فعلی(دوره چهارم) 31 عضو داشت که براساس قانون جدید و مصوب مجلس شورای اسلامی، تعداد اعضا در دوره پنجم به 21 نفر کاهش یافته است.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در روز 29 اردیبهشت امسال برگزار می شود.
تهرام 7243**1625
خبرنگار : جواد آل داود - انتشار دهنده: محسن فتاحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.