به گزارش ایرنا وی افزود:اگر چه نقدهایی به دولت وجود دارد اما انصاف حکم می کند که موفقیتهای دولت هم گفته شود و گامهای بزرگی که در جهت ملی برداشته شده را نادیده نگیریم.
وی تصریح کرد: در پاسخ به سئوال یکی از اعضای پایداری که چندی پیش در بحث قاچاق به شدت دولت را مورد نقد قرار داد باید گفت: کاهش ١٠ میلیارد دلاری قاچاق کالا رقم کمی نیست و بسیار تحسین برانگیز است.
این نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:رقیبان اصلی دکتر روحانی،قالیباف و رییسی هستند که روزمه رییسی بهترین دلیل است که در آینده چه سهمی خواهد داشت.
ساری اذعان داشت:قالیباف شاید در حوزه اجرایی قوی باشد اما نه در هر اجرایی چرا که در حوزه عمرانی هیچکس نمی تواند منکر پارکهای از دست رفته تهران باشد.
وی افزود:ممکن است عده ایی از توسعه مترو تهران به عنوان قدرت اجرایی وی سخن گویند اما در پاسخ به آنها باید گفت همه کشور مترو نیست.
ساری در پایان گفت:ما به این شرایط راضی هستیم و می خواهیم اوضاع از این بدتر نشود اگر چه در حق خوزستان ضعیف عمل شده است اما در این برهه زمانی ما در کنار دولت هستیم و از خودگذشتگی خود را به دولت ثابت می کنیم و اگر برای گوشه ایی از ایران قدمهایی برداشته شده می گوییم ما در کنار شماییم چرا که همه جای ایران سرای من است.
6064/7151
خبرنگار: نادره وائلی زاده** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.