احمد همتی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : به یقین بسیاری از بزهکاری و آسیب های اجتماعی با ترویج رشته های مختلف ورزشی در بین مردم کاهش می یابد.
وی اظهارداشت : باید با کیفیت بخشی زیر ساخت ورزشی در سمنان بتوان جایگاه ورزش این استان را در کشور تغییر داد.
وی با تاکید بر برگزاری بیشتر رویدادهای ورزشی بین المللی در سمنان یادآور شد : این استان با وجود جوانان مستعدد و علاقمند در بعضی از رشته های ورزشی از نبود سالن های ورزشی اختصاصی رنج می برد.
نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : برای رشد قهرمان پروری در سمنان باید اعتبارات این بخش افزایش یابد چرا که ثمره ساخت سالن های ورزشی بیشتر در استان با شکوفایی استعدادهای ورزشی نتیجه می دهد‌.
همتی اضافه کرد : ورزش باید به عنوان برنامه ای هدفمند با تلاش و همکاری همه مسوولان امر با هدف افزایش سلامت فردی در جامعه نهادینه شود و در برنامه ریزی امور یک اصل قرار گیرد.
وی ادامه داد : ووشو کاران سمنانی برای درخشش در ششمین دوره مسابقات بین المللی ووشو جام پارس در سمنان نیازمند تشویق های مستمر تماشاگران است که باید به سالن ورزشی غدیر، محل برگزاری این مسابقات بیایند.
نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: افتخارآفرینی این قهرمانان ایرانی در میدان های ورزشی بین المللی باعث دلگرمی و افزایش غرور ملی می شود و به یاری خداوند ورزشکاران سمنان در این دوره از مسابقات مدال های زرینی را کسب می کنند.
ششمین دوره مسابقات بین المللی ووشو جام پارس با حضور 134 ووشو کار از 12 تیم خارجی و 34 ووشو کار در قالب 2 تیم از ایران از روز شنبه 26 ماه فروردین در شهر سمنان آغاز می شود.
استان سمنان 37 هزار و 404 ورزشکار سازمان یافته دارد که بیش از 200 نفر از آن ها در رشته ورزشی ووشو فعالیت می‌کنند
7339/6026
خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد **انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ .کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.