مدیر آموزش و پرورش دزفول روز چهارشنبه در این خصوص گفت:مسابقات بین المللی جام جایزه بزرگ کشور آذربایجان برگزار شد که در این مسابقات امیرحسین خونساری در وزن 50 کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا شد.
عبدالمحمد جرجانی افزود:این مسابقات فروردین ماه در باکو برگزار شد.
امیرحسین خونساری در حال حاضر در پایه دهم رشته ریاضی، فیزیک دبیرستان دوره دوم غیردولتی فرهنگ سما دزفول مشغول به تحصیل است.

**راهیابی 24 هنرجوی دزفولی به مسابقات فنی وحرفه ای
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش دزفول نیز گفت: 24 هنرجوی دزفولی شامل 15 دانش آموز فنی و حرفه ای و 9 دانش آموز کاردانش به مرحله استانی مسابقات علمی و عملی هنرستان ها راه یافتند.
حسن مرتضوی افزود: پس از برگزاری مسابقات در اسفند ماه 95 برای شاخه فنی و حرفه ای از هنرجویان دختر در رشته های طراحی و دوخت، کودکیاری، نقاشی، گرافیک، حسابداری – بازرگانی و نقشه کشی معماری 7 نفر و از هنرجویان پسر در رشته های صنایع فلزی، مکانیک خودرو، ساخت و تولید، تأسیسات، الکترونیک، ساختمان و نقشه برداری 8 نفر شرکت کردند و برای شاخه کاردانش از هنرجویان دختر در رشته های خیاطی، حسابداری- مالی، تولید محتوای الکترونیکی، امور اداری و نگارگری 6 نفر و از هنرجویان پسر در رشته های جوشکاری، سیستم های صوتی و تصویری و برق صنعتی 3 نفر و در مجموع 24 هنرجو به مرحله عملی استانی راه یافتند که مرحله استانی در فروردین ماه 96 در شهر اهواز برگزار شد.
***راهیابی هنرجوی کاردانش دزفولی به مسابقات عملی کشوری
مرتضوی افزود: پس از اعلام برگزیدگان پانزدهمین دوره مسابقات علمی کاربردی شاخه کاردانش استان خوزستان، عباس سردنگی از هنرستان کاردانش خوارزمی دزفول در رشته سیستم های صوتی و تصویری به مرحله عملی کشوری این مسابقات راه یافت.
وی افزود: مرحله نهایی مسابقات کشوری پانزدهمین دوره مسابقات علمی کاربردی کاردانش در تابستان 96 به میزبانی استان آذربایجان غربی در شهرستان ارومیه برگزار خواهد شد.
7278/6068
خبرنگار:رقیه کردی-انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.