عباس سلطانیان روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این هنرجویان در مرحله علمی کشوری چهاردهمین دوره مسابقات علمی- عملی شاخه فنی و حرفه ای و پانزدهمین دوره مسابقات علمی - کاربردی شاخه کاردانش برای البرز افتخار آفرینی کردند.
وی اظهارکرد: در این دوره از مسابقات که با حضور 114 نفر از هنرجویان برتر استانی در شاخه فنی و حرفه ای و 86 نفر ازهنرجویان شاخه کاردانش استان البرز برگزار شد ، هنرجویان البرز موفق به کسب رتبه های برتر شدند.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرز در ادامه به برگزیده شدگان مرحله علمی کشوری چهاردهمین دوره مسابقات علمی عملی شاخه فنی و حرفه ای اشاره و سلطانیان تصریح کرد: از آموزش و پرورش ناحیه یک کرج در رشته های پونمایی ، حسابداری بازرگانی و سینما نیز به ترتیب شمیم شمسی از هنرستان مهندس تقوی ، زهرا محمدی فیروز از 17 شهریور و احسان رنجبر اسفستانی از هنرهای زیبا موفق به کسب رتبه برتر شدند.
سلطانیان بیان کرد: در رشته های الکترونیک ، گرافیک ، نقاشی، نقشه کشی عمومی و نمایش نیز دانش آموزان آموزش و پرورش ناحیه سه کرج به نام حامد صولتی، نیلوفر جابری ، فاطمه اسدی و میرعلی موسوی از هنرستان شهید صدوقی، ولایت و مهندس جواد موفقیان مقام برتر این دوره از مسابقات کشوری را به خود اختصاص دادند.
وی در این گفت و گو به نتیجه مرحله علمی کشوری پانزدهمین دوره مسابقات علمی - کاربردی شاخه کاردانش پرداخت و یاد آور شد: حدیثه زبر جدی غفور در رشته تصویربرداری ، فاطمه عباسی در رشته چهره سازی و مائده کربلایی در رشته خیاطی از آینده سازان و مرضیه رسولی در رشته نگارگری از شهید چمران آموزش و پرورش ناحیه یک کرج برتر شناخته شدند.
وی گفت: زهره عابدی در رشته حسابداری مالی نیز از هنرستان کاردانش امیر المومنین (ع) آموزش و پرورش ناحیه 2 موفق به کسب مقام برتر شد.
سلطانیان بیان کرد: در رشته های الکترونیک صنعتی، طراحی بسته بندی و فرش دستباف نیز به ترتیب محمدرضا باقری از امام خمینی (ره) ، فاطمه میرزا پلنگی از شهید ثانی و آتوسا ملک نژاد از امام سجاد (ع) آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج رتبه برتر این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.
وی اضافه کرد: امیر محمد صبح بخیر در رشته طلا و جواهر از امامت ، امیر حسینی در رشته نقشه کشی ساختمان و محمد رضا صباحی آرام در رشته رایانه از شهید کلهر موفق به کسب رتبه برتر در مرحله کشوری پانزدهمین دوره مسابقات علمی - کاربردی شاخه کاردانش شدند.
البرز 440 هزار دانش آموز دارد.
2819/1535خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.