به گزارش ایرنا، سید علی اکبر پورموسوی سه‌شنبه در نشست خبری پس از بازی دو تیم استقلال خوزستان و لخویا اظهار کرد: خدا راشکر می کنم که از بازی سخت امروز سربلند خارج شدیم ، گر چه دوست داشتیم پیروز میدان شویم.
سرمربی تیم استقلال خوزستان با بیان این که تلاش بازیکنانم را تحسین می کنم افزود: با حریف کوچکی بازی نکردیم و کسب یک امتیاز برای ما نتیجه خوبی به شمار می رود.
وی با بیان این که از عملکرد بازیکنانم راضی هستم، عنوان کرد: خوشحالم که هنوز در صدر گروه خود هستیم ، قطعا در ادامه راه نتایج خوبی کسب خواهیم کرد.
پورموسوی گفت: بازی امروز ما مقابل لخویا قطر نوید این را می دهد که روزهای خوبی برای ما در راه است اگرچه نباید فکر کنیم که کار تمام شده و صعود ما صد در صد است.
وی تیم استقلال خوزستان و لخویا قطر را شانس اول صعود به مرحله بعد دانست و گفت: در نیمه دوم بازی دو موقعیت بسیار خوب گلزنی داشتیم اما نتوانستیم به خوبی از موقعیتها استفاده کنیم.
سرمربی استقلال خوزستان افزود: تساوی امروز چیزی از ارزش های ما کم نمی کند اما باید از همه هواداران تشکر کنم که امروز با حضور گسترده خود به حمایت ما آمدند هر چند شرمنده آن ها شدیم.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و لخویا قطر در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
6002خبرنگار: پارسا شاکری **انتشاردهنده :کبری آقازری

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.