به گزارش ایرنا سید علی اکبر پورموسوی روز دوشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل لخویا قطر اظهار کرد: امیدوارم با کمک و تلاش یکدیگر میزبان شایسته ای برای تیم لخویا باشیم و از جایگاه فوتبال ایران دفاع کنیم.
سرمربی تیم استقلال خوزستان با اشاره به این که بازی فردا از حساس ترین بازی های آسیایی در گروه B است افزود: استقلال خوزستان متکی به توانایی، تعصب و غیرت بازیکنانش است و امیدواریم با حمایت هواداران فردا یک بازی تماشاگر پسند ارائه دهیم.
وی ادامه داد: تیم لخویا از بازیکنان خارجی و ملی پوش متعددی بهره مند است اما مطمئن باشید با حمایت هواداران روز سختی را برای این تیم در اهواز رقم خواهیم زد.
پورموسوی افزود: با توجه به آنالیزی که از دو بازی آخر این تیم داشتیم شناخت خوبی از لخویا پیدا کردیم و تلاش می کنیم در بازی مقابل حریف قطری به نحو خوبی از آنالیز انجام شده استفاده کنیم.
وی با بیان این که بازیکنان استقلال تنها برای مردم خوزستان که مستحق بهترین هستند تلاش می کنند تا با پیروزی در بازی دل آن ها را شاد کنند گفت: بچه های ما به رغم تمام مشکلات فراوان تلاش می کنند روند پیروزی های خود را همچنان ادامه دهند.
سرمربی تیم استقلال خوزستان با اشاره به این که 6 امتیاز تضمینی برای صعود نیست و باید حداکثر امتیازات را جمع آوری کنیم، افزود: برای برد وارد میدان می شویم و به خوبی می دانیم که نباید گل دریافت کنیم تا بتوانیم 3 امتیاز بازی را کسب کنیم.
وی عنوان کرد: لخویا یکی از بهترین تیم های آسیایی است و از مهره های سرشناس استفاده می کند لذا باید به خوبی مراقب باشیم و اسیر ضدحملات این تیم نشویم.
پورموسوی در خصوص مشکلات مالی تیمش گفت: هفته گذشته مبلغ یک میلیارد تومان به تیم پرداخت شد که آن را بین 30 بازیکن تقسیم کردیم تا در شب عیدی به مشکل برنخورند اما با این وجود مسائل مالی تیم همچنان ادامه دارد و باید به طور ریشه ای برطرف شود.
تیم استقلال خوزستان در هفته سوم از لیگ قهرمانان آسیا ساعت 17 روز سه‌شنبه 24 اسفندماه میزبان تیم لخویا قطر خواهد بود.
تماشای این بازی از سوی مسئولان باشگاه استقلال خوزستان رایگان اعلام شده است.
6064
خبرنگار: محمد شاکری **انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.