به گزارش ایرنا جمال بل ماضی دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با استقلال خوزستان در هفته سوم جام باشگاه های آسیا اظهار کرد:بازی سختی مقابل تیم استقلال تهران داریم چرا که این تیم در دو بازی گذشته پیروز شده و در این بازی از امتیاز میزبانی سود می برد.
وی افزود:تیم استقلال خوزستان با وجود کسب 6 امتیاز از دو بازی گذشته از انگیزه بالایی برخوردار بوده و در این بازی نیز برای کسب سومین پیروزی خود تلاش می کند.
سرمربی تیم لخویا قطر ادامه داد:تیم ما نیز برای کسب حداکثر امتیاز پا به این میدان می گذارد و بازیکنان ما به خوبی حساسیت های این بازی را درک کرده اند.
وی تصریح کرد:بازیکنان ما از آمادگی بالایی برخوردار بوده و می توانند با ارائه بازی با کیفیت با دست پر از میدان خارج شوند.
بل ماضی بیان کرد:تجربه بازی های خارج از خانه زیادی داریم و حضور هواداران تیم استقلال خوزستان نمی تواند بر کیفیت کار تیمی ما تاثیر زیادی بگذارد.
وی ادامه داد:بازیکنان ما تجربه لازم را برای حضور در این میدان ها دارند و به خوبی از نظر ذهنی آماده رقابت سخت هستند.
سرمربی تیم لخویا قطر گفت:تیم حریف اگرچه در دو دیدار گذشته پیروز میدان شده، هر تیم نقاط ضعفی دارد که به خوبی آنها را شناسایی کرده و تاکتیک های خود را بر اساس آن در زمین پیاده می کنیم.

*** بازیکن لخویا:می توانیم با دست پر از میدان بیرون بیاییم
المعزعلی بازیکن تیم لخویا قطر نیز در خصوص این بازی گفت:این دیدار برای هر دو تیم با اهمیت بوده و بازیکنان نیز برای ارائه بهترین بازی خود انگیزه های بالایی دارند.
وی افزود:تیم ما برای کسب سه امتیاز به میدان می رود و با اجرای تدابیر سرمربی تیم می توانیم با دست پر از این میدان خارج شویم.
بازیکن تیم لخویا قطر گفت:تیم ما با روحیه بالایی برابر استقلال خوزستان به میدان می رود و با وجود این که تجربه خوبی از این بازی های سخت داریم می توانیم نتیجه خوبی را کسب کنیم.
به گزارش ایرنا دیدار تیم های استقلال خوزستان و لخویا قطر از هفته سوم رقابت های جام باشگاه های آسیا روز سه شنبه 24 اسفندماه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.
تیم استقلال خوزستان در دو دیدار گذشته خود در این رقابت ها با پیروزی برابر حریفان با 6 امتیاز در صدر جدول گروه خود قرار دارد.
7152/6125 خبرنگار:محمدرضاخبازان ** انتشار:سیدبهادر حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.