به گزارش ایرنا، 'حمیدرضا بابایی' دوشنبه شب پس ازشکست تیمش در برابر ایرانجوان بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به مشکل خوابگاه بازیکنان و ترک تمرین از سوی آنها بیشتر تمرینها در هفته گذشته با حضور هشت بازیکن تیم برگزار شد که از این تعداد نیز سه بازیکن از رده های امید و جوانان بودند.
وی بیان کرد: در طول هفته گذشته با گرفتن خوابگاه از تیم استقلال اهواز مدیریت تیم در اندیشه پیدا کردن خوابگاه جدید بود که در این بین بازیکنان تمرینهای تیم را تعطیل کردند.
وی با تقدیر از حمایت مسئولان تیم استقلال اهواز که نگاه حمایتی مناسبی نسبت به کادر فنی تیم دارند، تصریح کرد: با توجه به اینکه بیشتر بازیکنان استقلال اهواز از اطراف این شهر هستند نیاز مبرم به خوابگاه دارند.
وی یادآور شد: برای بازی با تیم 'ایرانجوان بوشهر' با 15 بازیکن که یک سوم آنها از رده های سنی امید و جوانان بودند حضور یافتیم.
بابایی ادامه داد: با توجه به شرایط نابسامان تیم چنانچه امروز برابر ایرانجوان بوشهر نتیجه می گرفتیم قانون و قاعده فوتبال زیر سوال می رفت.
وی در خصوص ایرانجوان بوشهر نیز گفت: این تیم با بهره گیری از کادری فنی، فهیم و شایسته تیم یکدست و خوبی تشکیل داده و انتظار می رود بتواند در آینده نیز نتیجه دلخواه خود را کسب کند.
وی در ارتباط با نحوه قضاوت داور این دیدار نیز افزود: در این دیدار داور پیش از به ثمر رسیدن گل سوم تیم ایرانجوان باید برای استقلال اهواز اعلام پنالتی می کرد ولی با نادیده گرفتن پنالتی همان توپ در برگشت به گل تیم ایرانجوان تبدیل شد.
ایرانجوان بوشهر با این برد 30 امتیازی شد و به رده سیزدهم جدول صعود کرد و تیم استقلال اهواز نیز با 11 امتیاز همچنان در قعر جدول لیگ دسته یک باقی ماند.
ایرانجوان بوشهر در هفته آینده در دربی بوشهری ها با پارس جم دیدار می کند و تیم استقلال اهواز نیز به مصاف گل گهر سیرجان می رود.
7212/ 6047**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری* انتشار دهنده: مونا عیدان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.