به گزارش ایرنا، دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و لخویا قطر عصر امروز در حالی در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد که بیش از 20 هزار تماشاگر خوزستانی از این بازی دیدن کردند.
استقبال تماشاگران خوزستانی در این بازی که از ساعت ها قبل به ورزشگاه آمده بودند در نوع خود دیدنی بود و حضور آن ها حساسیت و گرمای بازی را دوچندان کرده بود.
پیش از آغاز بازی سرمربیان هر دو تیم برای بررسی کیفیت زمین وارد ورزشگاه شدند که تماشاگران استقلالی با سر دادن شعار ' موسوی کاپلو ' از این مربی استقبال کردند.
استقلالی های خوزستان در حالی به مصاف تیم لخویا قطر می رفتند که اولین بازی خانگی خود را در جام قهرمانان آسیا برگزار می کردند و این موضوع انگیزه بازیکنان تیم استقلال خوزستان را بیشتر می کرد.
در ابتدای بازی تیم استقلال خوزستان به خوبی توپ و میدان را در دست گرفت و موقعیت های خوبی بر روی دروازه حریف قطری خلق کرد.
در دقیقه 5 بازی مهدی زبیدی با یک پاس استثنایی حسن بیت سعید را صاحب موقعیت گلزنی کرد که مدافعان لخویا بر روی این بازیکن خطا انجام دادند و داور استقلالی ها را صاحب یک ضربه پنالتی کرد که حسن بیت سعید از این موقعیت به خوبی استفاده کرد و دروازه تیم قطری را باز کرد.
تماشاگران استقلالی پس از به ثمر رسیدن گل تیمشان چندین نارنجک انفجاری به درون زمین پرتاب کردند همچنین حسن بیت سعید به سمت تماشاگران رفت و مورد تشویق آن ها قرار گرفت.
در ادامه بازی و در دقیقه 11 این تیم لخویا قطر بود که با ضربه سر استثنایی محمد اسماعیل توانست دروازه تیم آبی های خوزستان را باز کند و بازی را به تساوی بکشانند.
دو تیم در پایان نیمه اول با نتیجه تساوی یک بر یک به رختکن رفتند، در شروع نیمه دوم استقلالی ها چندین موقعیت خوب بر روی دروازه لخویا خلق کردند که یکی پس از دیگری به هدر رفت.
در این بازی محمدرضا اسماعیل، عفیف علی حسن و عبدالله محمد بازیکنان تیم لخویا و آرش افشین از تیم استقلال خوزستان از داورا بازی کارت زرد دریافت کردند.
رحیم زهیوی مهاجماع سابق تیم استقلال خوزستان که در بین تماشاگران نشسته بود مورد تشویق هواداران خوزستانی قرار گرفت.
استاندار خوزستان که مهمان ویژه این بازی به شمار می رفت پس از پایان بازی به درون زمین رفت و از بازیکنان تیم استقلال خوزستان استقبال کرد.
آرش افشین مهاجم شماره 10 استقلال خوزستان در دقیقه 65 بازی از زمین خارج شد و به جای او علی اصغر عاشوری وارد میدان شد. افشین پس از تعویض از زمین به سمت تماشاگران رفت.
در اوایل نیمه اول بازی یکی از عکاسان حاضر در ورزشگاه به علت ضعف جسمی بر روی زمین افتاد که به وسیله ماشین اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد.
در دقایقی از بازی تماشاگران با پرتاب لیزر به چشمان بازیکنان تیم لخویا موجب آزار و اذیت آن ها شدند که از سوی داور، بازی متوقف شد و این موضوع مورد رسیدگی قرار گرفت.
بیش از 20 هزار تماشاگر خوزستانی از بازی بین دو تیم استقلال خوزستان و لخویا قطر دیدن کردند. همچنین حضور 50 تماشاگر قطری ارسال دیگر حواشی این بازی به شمار می رفت.
6002خبرنگار : پارسا شاکری **انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.