شاپور یاوری شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برای حضور در مسابقات باشگاه های غرب آسیا می توانیم با جذب بازیکنان ایرانی آزاد و بازیکن خارجی تیم خود را تقویت کنیم.
مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندر امام با بیان این که در مراحل بعدی لیگ نیاز به جابه جایی بازیکن داریم، افزود: در لیگ امسال عملکرد تیم ما خوب و رو به پیشرفت بود اما انتظار شخصی من بالاتر از شرایط حال حاضر بود اگرچه از اول مسابقات تاکنون صدرنشین بودیم.
وی در خصوص کیفیت لیگ امسال بسکتبال کشور گفت: به عنوان کسی که سال ها دست اندرکار بسکتبال کشور بودم به لحاظ کیفی و کمی انتظار بیشتری دارم و معتقدم که باید اسپانسر بیشتری از رشته بسکتبال استقبال کند تا به دنبال آن تماشاگر بیشتری به سالن ها آمده و سطح کیفی مسابقات بالاتر رود.
یاوری با بیان این که هیات ها و باشگاه ها باید در بازیکن سازی و کار روی پایه تلاش بیشتری کنند افزود: خوشبختانه در دو سه سال اخیر در مجموعه هایی نظیر پتروشیمی و مهرام با آوردن مربیان خارجی فعالیت های خوبی شروع شده اما کافی نیست و باید به کل کشور تعمیم داده شود. همان طور که والیبال و فوتبال پشتوانه های خوبی دارد در بسکتبال هم باید به این شکل کار شود و در هر مقطع بازیکنان مختلفی به تیم های ملی تزریق شوند.
وی با اشاره به این که باید در بسکتبال به لحاظ بازیکن غنی بوده و نگران آن نباشیم که اگر یک بازیکن مصدوم شد جایگزین او را نداریم افزود: برای سربلندی بسکتبال باید از مرحله تکیه کردن به تک بازیکنان خود عبور کرده و کار بازیکن سازی را آغاز کنیم.
مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندر امام در ادامه گفت: در بسکتبال نوع بازی تیم ها در مرحله پلی آف و فینال متفاوت بوده و عملکرد آن ها با جذب بازیکن تغییر می کند، در لیگ امسال بعضی از تیم های رقابت نزدیکی با هم دارند و این موضوع باعث جذابیت کار می شود.
وی با بیان این که علاوه بر شرکت ها بسیاری از سازمان ها و ارگان ها می توانند در بسکتبال ورود پیدا کنند افزود: اگرچه باید به شرایط اقتصادی حال و حاضر کشور و استان توجه کرد و نمی توان یک طرفه پیش رفت، بعضی از شرکت های ما زیان ده هستند و نمی توانند در ورزش سرمایه گذاری کنند لذا باید واقع بینانه با قضیه برخورد کرد از طرفی هم جامعه ورزش باید توقعات خود را ساماندهی کرده و نباید تنها به فکر پول گرفتن باشد، نباید تصور کرد که شرکت ها منبع درآمدی هستند که هر موقع نیاز بود از آن ها می شود پول گرفت.
یاوری با اشاره به این که ما یک شرکت فرعی بوده و زیرمجموعه یک هلدینگ به شمار می رویم افزود: شرکت اصلی ما به هیچ یک از شرکت های تابعه اجازه فعالیت در ورزش حرفه ای را نمی دهد و فقط به پتروشیمی بندر امامآن هم محدود اجازه این کارداده شده است.
وی در پاسخ به این پرسش که پتروشیمی بندر امام به چه علت در رشته های دیگر تیم داری نمی کند افزود: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و فعالیت نکردن در ورزش حرفه ای نمی توانیم در رشته های دیگر تیم داری کنیم اگر چه نیازی هم به ورود نداریم، ما سعی می کنیم به صورت اندک ولی حرفه ای تیم داری کنیم و حق و حقوق بازیکنان را به موقع بپردازیم.
مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندر امام در پایان به رشته تنیس روی میز اشاره کرد و گفت: تنیس روی میز یک رشته لذت بخش و تفریحی است که ما سال ها در این رشته فعالیت می کنیم و همه ساله روی سکو بودیم و امسال نیز تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا عنوان قهرمانی را از آن خود کنیم.
6002خبرنگار: پارسا شاکری **انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.