به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا ، در این مسابقه 2 تیم فوتبال آریا لشت نشاء و چای ناطق لاهیجان در نهایت به نتیجه مساوی 2 بر 2 دست یافتند .
در جریان این دیدار که از هفته شانزدهم این رقابت ها برگزار شد، 2 تیم فوتبال آریا لشت نشاء و چای ناطق لاهیجان یک بازی برابر را از خود به نمایش گذاشتند و سرانجام به نتیجه مساوی دست یافتند .
همچنین در دیگر دیدارهای برگزار شده از هفته شانزدهم این رقابت ها ، تیم فوتبال ملوان جوان رشت با یک گل مغلوب تیم شهرداری کلاچای شد و بازی تیم های فوتبال دخانیات رشت و ملوان نوین انزلی نیز با نتیجه مساوی یک بر یک پایان یافت.
در جدول رده بندی این رقابت ها ، تیم های فوتبال دخانیات و پاس گیلان صدرنشین هستند ، تیم های فوتبال شهرداری کلاچای و ملوان نوین انزلی نیز در تعقیب صدرنشینان هستند .
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان باشگاه های استان گیلان جام گیل، 16 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.
در استان گیلان بیش از 27 هزار ورزشکار به طور سازمان یافته در رشته فوتبال ، در 2 بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند .

***
براساس گزارش دیگری از خبرنگار ایرنا ؛ محمدحسن عاقل منش به عنوان رئیس شورای ورزش سپاه رشت انتخاب شد.
در جلسه معرفی رئیس شورای ورزش سپاه رشت ، مسعود رهنما مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان ، سرهنگ مجید دوهندو فرمانده سپاه ناحیه رشت و تعدادی از مربیان و داوران ورزشی استان گیلان حضور داشتند.
فرمانده سپاه ناحیه رشت در این جلسه گفت: آسیب های موجود در جامعه بدون هیچ هزینه ای در اختیار جوانان قرار گرفته که استکبار و دشمنان نظام ، با فراهم آوردن چنین فضایی در جامعه، به دنبال تخریب جوانان هستند و ما باید تلاش کنیم تا جوانان حفظ شوند.
سرهنگ مجید دوهندو افزود: سپاه و بسیج در حوزه ورزش و ایجاد اماکن ورزشی، فعالیت های خوبی انجام داده و همچنین برنامه های گسترده ای هم برای سال های آینده دارند.
وی اظهار کرد: ما باید نیروهای با ایمان با جسمی قوی تربیت کنیم ، همچون جوانانی که برای دفاع از حریم اهل بیت و امنیت ایران اسلامی از زندگی شیرین و لذت های آن گذشتند و به فیض شهادت نائل آمدند تا ایران اسلامی در آرامش و آسایش باشد .
خبرنگار: حسین مجرد **انتشار : نصراله ابراهیمی
7285 /6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.