مسئول روابط عمومی هیات فوتبال آستارا عصر جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: این مسابقات در رده سنی زیر 14 سال به مدت یک روز و با شرکت چهار تیم از آستارا و یک تیم از اردبیل در سالن یکهزار و 200 نفری انقلاب آستارا برگزار شد.
شاهین شربیانی افزود: در دیدار فینال این رقابت ها، تیم اسپیناس الف از آستارا با نتیجه 2 بر یک برابر تیم صداقت ب از این شهرستان به پیروزی رسید و در دیدار رده بندی نیز تیم صداقت الف آستارا با نتیجه سه بر یک، تیم نخبگان اردبیل را شکست داد.
وی اضافه کرد: تیم های اسپیناس الف، صداقت ب و صداقت الف مقام های اول تا سوم مسابقات فوتسال جام شهدای مدافع حرم را کسب کردند.
در آئین اختتامیه این رقابت ها با حضور امام جمعه آستارا از بازیکنان تیم های برتر تجلیل به عمل آمد.
شهرستان آستارا در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و هفت هزار ورزشکار در این شهرستان ساماندهی شده است.

***
خبر دیگری از خبرنگار ورزشی ایرنا در روز جمعه حاکیست ، در ادامه اولین دوره رقابت های بسکتبال قهرمانی بانوان استان گیلان جام شهدای مدافع حرم، تیم هیات رشت برابر تیم بندرانزلی به برتری رسید.
در این دیدار که در رشت برگزار شد ، تیم بسکتبال بانوان هیات رشت موفق شد در یک بازی برتر با نتیجه 67 بر 34 تیم بسکتبال بانوان بندرانزلی را شکست دهد.
در جریان این مسابقه که از هفته ششم این رقابت ها برگزار شد ، تیم بسکتبال بانوان هیات رشت بهتر از موقعیت های به دست آمده استفاده کرد و در نهایت موفق شد در این دیدار به برتری دست یابد.
همچنین در دیگر دیدارهای برگزار شده از هفته ششم این رقابت ها ، تیم بسکتبال بانوان نوجوانان صومعه سرا با نتیجه 46 بر 32 برابر تیم بسکتبال بانوان لوشان به برتری رسید و تیم بسکتبال بانوان دانشگاه گیلان موفق شد با نتیجه 52 بر 21 تیم رودسر را مغلوب کند.
در جدول رده بندی این رقابت ها نیز ، تیم های بسکتبال بانوان هیات رشت و دانشگاه گیلان با کسب 10 امتیاز در صدر جدول قرار دارند ، تیم بسکتبال بانوان لاهیجان نیز با کسب 9 امتیاز در تعقیب صدرنشینان است.
در اولین دوره رقابت های بسکتبال قهرمانی بانوان لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان جام شهدای مدافع حرم، 9 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و متمرکز با هم به رقابت می پردازند.
در استان گیلان بیش از سه هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته ورزشی بسکتبال ، در 2 بخش آقایان و بانوان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگاران : یوسف هدایتی و حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285 / 7105 / 7124/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.