مهران شاهین طبع پس از پیروزی تیمش مقابل شهرداری گرگان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در کار دفاعی بهتر از حریف بودیم و با مدیریتی که در بازی انجام دادیم پیروز میدان شدیم.
سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام با بیان این که شهرداری گرگان تیم بسکتبال بلدی است افزود: این تیم از بازیکنان و کادر فنی بسیار خوبی برخوردار است.
وی ادامه داد: در نیمه اول بازی بسیار نزدیکی داشتیم اما در نیمه دوم و هر چه بازی به جلوتر می رفت تجربه و دوندگی بازیکنان ما بر حریف غلبه کرد و در نهایت پیروز بازی شدیم.
شاهین‌طبع در خصوص مسابقات آینده تیمش گفت: بازی های لیگ فراز و نشیب زیادی دارد چرا که بازیکنان داخلی ما نوسان زیادی دارند. بازیکنان ما بعضی از روزها خوب بوده و بعضی مواقع به دلیل مسائل انگیزشی شرایط متفاوتی دارند.
وی ادامه داد: در لیگ ما بازیکنان خارجی در کنار بازیکنان داخلی که از نوسان کمتری برخوردار هستند تعیین کننده هستند و تیم هایی که از این عده بازیکنان برخوردار باشند موفق تر خواهند بود.
سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام در خصوص جذب بازیکن برای مسابقات غرب آسیا گفت: بازیکنان داخلی نمی توانیم جذب کنیم چرا که در اختیار تیم های خود هستند و بازیکن آزاد مطرحی وجود ندارد از طرفی بازیکنان خارجی تاپ درگیر تیم های خود هستند اما باید بگویم که مدیریت باشگاه تعامل خوبی با ما دارد و درا خصوص جذب بازیکن مشکل نداریم منتها باید تصمیم کارشناسانه تری گرفت.
وی در پایان افزود: قطعا جذب بازیکن خارجی به محدودیت ها و شرایط اقتصادی باشگاه مربوط است و باید اولویت های باشگاه نیز مدنظر باشد.
دیدار بین دو تیم پتروشیمی بندر امام و شهرداری گرگان در هفته سوم از دور سوم رقابتهای لیگ برتر بسکتبال بانوان نتیجه 98 بر 68 به سود تیم پتروشیمی به پایان رسید و در حال حاضر در صدر گروه فرد مسابقات لیگ برتر بسکتبال قرار دارد.
تیم پتروشیمی بندر امام در هفته چهارم از دور سوم روز دوشنبه در تهران میهمان شیمیدر است.
6064
خبرنگار: پارسا شاکری** انتشار دهنده:محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.