به گزارش ایرنا سید علی اکبر پورموسوی دوشنبه شب در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل الجزیره امارات با بیان این که این برد را به همه ملت ایران و خوزستانی ها تقدیم می کنم اظهار کرد: حرف های مردم خوزستان و نگاهشان به تیم استقلال خوزستان باعث دلگرمی بچه های تیم بود.
سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: با اشاره به این که به بازیکنانم که با تعصب و غیرت بازی کرده ومزد زحماتشان را گرفتند درود می فرستم ،دراین دیدار از جان و دل بازی کردیم و مزدمان را گرفتیم.
وی با بیان این که هر دو تیم بازی تماشاگر پسندی ارائه دادند، افزود: ما در ابتدای بازی از غافلگیری و مدافعان حریف به خوبی استفاده کرده و دروازه الجزیره را باز کردیم.
پورموسوی عنوان کرد: قطعا اگر تیم ما تجربه بین المللی داشته باشد به مراتب بهتر بازی خواهد کرد هر چند که در این بازی به خوبی توپ را در زمین حریف به جریان انداختیم و با مدیریت خود نتیجه لازم را کسب کردیم.
وی در ادامه به صدرنشینی تیمش در گروه B مسابقات اشاره کرد و گفت: اگر چه شش امتیاز کسب کرده و صدرنشین هستیم اما تضمینی برای صعود ما نیست و باید در حفظ امتیازات خود باهوش باشیم.
سرمربی تیم استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: تاکنون نتایج بسیار خوبی در آسیا کسب کردیم و در جایگاهی که قرار داریم تلاش بسیاری انجام دادیم لذا بابد در حفظ آن کوشا باشیم.
وی در ادامه ضمن تبریک به اصغر فرهادی که دومین جایزه اسکار را بدست آورد گفت: همچنین از مطبوعات و رسانه ها تشکر می کنم که در این مدت یار و یاور تیم بودند.
پورموسوی در پایان گفت: از این که توانستیم در زمین حریف قدرتمندی همچون الجزیره سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم بسیار خوشحال هستیم.
6002خبرنگار:پارسا شاکری **انتشاردهنده: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.