مهدی مومنی پیش از بازی تیمش مقابل الجزیره امارات در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تلاش می کنیم که در این بازی با دست پر از میدان خارج شده و دل هواداران را شاد کنیم.
هافبک تیم استقلال خوزستان با اشاره به این که بازیکنان در شرایط روحی و جسمانی بسیار خوبی قرار دارند افزود: امیدوارم با آنالیزی که امشب کادر فنی از تیم الجزیره انجام می دهند بتوانیم بازی خوبی در مقابل این تیم اماراتی انجام دهیم.
وی در ادامه به مشکلات مالی تیمش اشاره کرد و گفت: با وجود این که مشکلات مالی فراوانی داریم اما به عشق مردم خوزستان تلاش می کنیم و امیدوارم بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.
مومنی با بیان این که بازی بسیار سختی در مقابل الجزیره خواهیم داشت افزود: الجزیره یکی از تیم های خوب و سرشناس اماراتی است که بازیکنان خوبی دراختیار دارد ، آن ها هم برای این که از قافله عقب نمانند به فکر پیروزی در این بازی هستند.
وی ادامه داد: با توجه به این که بازی اول خود را با برد آغاز کردیم انگیزه بازیکنان ما بسیار خوب بوده و این موضوع در بازی مقابل الجزیره کمک حال ما خواهد بود.
این هافبک تیم استقلال خوزستان عنوان کرد: به خوبی می دانیم که در مقابل الجزیره باید به مراتب بهتر از بازی با الفتح ظاهر شویم چرا که در زمین خود بازی کرده تیم قوی تری است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم با دعای خیر مردم ایران و بخصوص خوزستانی ها، نماینده شایسته ای برای کشور باشیم و این بار در مقابل یک تیم اماراتی از فوتبال ایران دفاع کنیم.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و الجزیره امارات ساعت 19 روز دوشنبه 9 اسفندماه در ابوظبی برگزار می شود.
6002 خبرنگار: پارسا شاکری **انتشار دهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.