سید علی اکبر پورموسوی یکشنبه در نشست خبری پیش از بازی دو تیم استقلال خوزستان و الجزیره امارات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تنها مشکل ما در این بازی تجربه بین‌المللی کمتر ما نسبت به حریف است اما از آن جایی که بازیکنانم بزرگ و سخت کوش هستند امیدواریم این نقیصه با تلاش آن ها جبران شود.
سرمربی تیم استقلال خوزستان با بیان این که بعد از برد در بازی اول به لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی به سر می بریم افزود: خوشحالم که در کشور امارات هستیم و امیدوارم با کمک یکدیگر یک فوتبال خوب و جوانمردانه ارائه دهیم.
وی ادامه داد: در چند روزی که در دبی بودیم تمرینات بسیار خوبی انجام دادیم و خوشبختانه بازیکن مصدوم و محرومی نداریم، انتظار داریم که هر دو تیم یک بازی تماشاگر پسند انجام دهند.
پورموسوی در ادامه با اشاره به این که شناخت خوبی از الجزیره داریم گفت: می دانیم که این تیم با 50 امتیاز و 9 اختلاف امتیاز با تیم دوم در صدر جدول قرار دارد همچنین از 19 بازی خود 16 برد، 2 باخت و یک تساوی کسب کرده است و 53 گل زده و 13 گل خورده دارند، با این اوصاف با تیم بسیار خوبی بازی داریم.
وی در پاسخ به این پرسش که بارندگی و هوای ابوظبی در کار تیمی استقلال خوزستان اثرگذار خواهد بود افزود: طبیعتا بارندگی و شرایط جوی در کار تیم ما اثر گذار بوده چرا که ما در شهری زندگی می کنیم که بارندگی به این شکل نیست اما بچه های ما آمده اند که از این بازی نتیجه بگیرند، ما به دنبال هدفی بزرگ هستم و بارندگی و سرما نباید روی کار ما اثرگذار باشد.
سرمربی استقلال خوزستان در پایان گفت: قطعا اگر بتوانیم از این بازی کسب امتیاز کنیم در ادامه راه شرایط بهتری برای صعود به مرحله بعد خواهیم داشت.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و الجزیره امارات روز دوشنبه 9 اسفندماه در ابوظبی برگزار می شود .
تیم استقلال خوزستان در نخستین دیدار خود با الفتح عربستان موفق به شکست این تیم شد و در حال حاضر با کسب 3 امتیاز و با تفاضل گل کمتر نسبت به لخویا در مکان دوم گروهB قرار دارد.
6002خبرنگار : پارسا شاکری **انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.