پس از مسابقه هفته گذشته تیم های سپیدرود رشت و استقلال اهواز در رشت که به پیروزی 2 – 1 سپیدرود منجر شد و مسئولان استقلال اهواز به اعلام خطای پنالتی اول به سود سپیدرود و همچنین گلی که در اواخر نیمه دوم به تیم رشتی زدند و کمک داور آفساید گرفت، شایعه ها و جوسازی های شدیدی را از سوی بعضی ها شاهد بودیم که هنوز ادامه دارد.
به خصوص وقتی دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال ایران روز بعد از این مسابقه اطلاعیه ای صادر کرد و اشاراتی به نحوه قضاوت داور و اشتباهات او داشت، جوسازی ها شدت بیشتری یافت. بعضی ها که رقیب سپیدرود رشت در بالای جدول هستند و یا به دلیل مختلف از موفقیت تیم پرطرفدار گیلانی خوشحال نیستند، اعلام سه خطای پنالتی علیه استقلال اهواز را براساس برنامه از قبل طراحی شده به نفع سپیدرود دانسته و در همین جهت نیز شایعه سازی می کنند.
پشت این جو سنگین همان گونه که اشازه کردیم، برخی از رقیبان سپیدرود در بالای جدول هستند که با ایجاد جنگ اعصاب می خواهند تمرکز سپیدرودی ها را از تلاش برای پیروزی در داخل میدان به مسایل حاشیه ای برده و در روند بردهای قرمزپوشان موانعی به وجود آورند البته این تیم های متمول و پرهزینه در شایعه سازی برای سپیدرود تنها نیستند و برخی مراکز قدرت در فوتبال ایران هم به دلایلی که آشکار است، از آنان حمایت می کنند. اما
1 – اشتباهات داوری در بسیاری از مسابقات فوتبال ایران وجود دارد و سپیدرود اگر در یک دیدار از اشتباه داوری سود برده باشد، در بازی های زیادی از آن ضرر کرده و امتیازهایی را از دست داده است.
2 – حتی به فرض که به صورت سازمان یافته و به عمد این اشتباهات داوری صورت بگیرد، قطعا باید به نفع تیم های پول دار رقم بخورد، نه سپیدرود.
3 – سپیدرود مشکل مالی زیادی دارد و نباید با ورود به این بازی توسط دیگران بر مشکلاتش اضافه شود، سپیدرود باید تمرکز و انرژی اش معطوف به مسابقات آینده باشد.
7294/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.