به گزارش خبرنگار مهر، داوود دارابی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: زمینی در میدان مقاومت با ارزیابی میدانی و کار کارشناسی برای دست‌فروشان انتخاب شد و تصمیم‌های خوبی در شورای تأمین در رابطه با این محل گرفته شد.

وی افزود: پس از توافق‌های انجام شده با سازمان منطقه آزاد اروند برای تأمین منابع مالی، مقدمات کار فراهم و پیمانکار آماده کار شد و به زودی افتتاح می‌شود.

بنا به گفته شهردار خرمشهر می‌توان در این بازارچه ۶۰۰ نفر را جانمایی و مدیریت کرد.

وی به بازار امام علی (ع) که پیش‌تر به منظور ساماندهی دست‌فروشان احداث شده بود هم اشاره کرد و گفت: بازار امام علی (ع) مشکل حقوقی دارد و به محض صدور احکام قضائی، طرفین به حکم نهایی تمکین خواهند کرد.

دارابی در ادامه از اجرای ۳۴ میلیارد تومان پروژه عمرانی در خرمشهر خبر داد و گفت: شهرداری خرمشهر اکنون در شرف انجام ۳۴ میلیارد تومان مناقصه است که شامل چهار پروژه عمرانی می‌شود که سه پروژه‌هایی در محلات کم برخوردار به زودی آغاز به کار خواهند کرد.

وی به انجام آسفالت کوی ۹۰ هکتاری به عنوان یکی از پروژه‌های عمرانی در حال اجرا در خرمشهر اشاره کرد و افزود: وضعیت امروز منطقه ۹۰ هکتاری در مقایسه با سال گذشته قابل‌مقایسه نیست و در قالب این پروژه آسفالت خیابان‌های پیش‌بینی شد و علاوه بر آن تا سوم خرداد فضای سبز آن نیز به اتمام می‌رسد.

شهردار خرمشهر بدهی ۱۶۰ میلیارد تومانی شهرداری خرمشهر به سازمان تأمین اجتماعی را یادآور شد و ادامه داد: کمبود نقدینگی در شهرداری باعث شده که کارگران ۴۵ روز حقوق دریافت نکنند و این در حالی است کارگرانی که مشغول عملیات آسفالت هستند با گرمای بالای ۸۵ درجه آسفالت مواجه هستند.

وی افزود: این کارگران با زبان روزه و جیب خالی در دوران بحران کرونا شبانه اقدام به سم‌پاشی خیابان‌ها می‌کنند و این امر نیاز به نگاه مثبت و ویژه‌ای دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.