به گزارش خبرگزاری مهر، علی احسان پور ظهر امروز یکشنبه در خصوص جدیدترین آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در خوزستان، اظهار کرد: طی شبانه‌روز گذشته، ۱۶۵ مورد ابتلای جدید به کووید ۱۹ در خوزستان شناسایی و ثبت شده است و با احتساب این موارد جدید، شمار مبتلایان این بیماری در خوزستان به سه هزار و ۲۰۶ مورد افزایش یافت.

وی افزود: این موارد جدید به تفکیک شهرستان، شامل: اهواز ۷۴ مورد، اندیمشک و دزفول هر کدام ۱۰ مورد، هندیجان ۹ مورد، رامهرمز هشت مورد، ایذه، کارون و هویزه هر کدام هفت مورد، ماهشهر ۶ مورد، بهبهان و شوشتر هر کدام پنج مورد، باوی و حمیدیه هر کدام سه مورد، مسجدسلیمان، آبادان و خرمشهر هر کدام ۲ مورد و باغملک، دشت آزادگان، رامشیر، شوش و لالی هر کدام یک مورد بوده است.

احسان پور به افزایش تعداد موارد بستری در استان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر نیز ۴۱۰ بیمار در مراکز درمانی بستری هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز گفت: با تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمانی استان تاکنون دو هزار و ۵۷۰ نفر از مبتلایان، پس از بهبودی از بیمارستان‌های استان ترخیص شدند.

وی در پایان بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند تا به این ترتیب مجموع فوت‌شدگان این بیماری به ۲۲۶ نفر در خوزستان برسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.