به گزارش خبرگزاری مهر، علی احسان پور بعدازظهر دوشنبه درباره جدیدترین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در استان خوزستان، اظهار کرد: بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی که در شبانه‌روز گذشته انجام شد، ۴۵ مورد جدید مبتلا به کرونا ویروس در خوزستان شناسایی و ثبت شده است.

وی افزود: این ۴۵ مورد به تفکیک؛ اهواز ۱۳ مورد، هفتکل ۸ مورد، ایذه ۴ مورد، حمیدیه و رامشیر هر کدام ۳ مورد و شهرستان‌های کارون، آبادان، خرمشهر، دزفول و شوشتر هر کدام ۲ مورد و شهرستان‌های دشت آزادگان، ماهشهر، امیدیه و شوش هر کدام یک مورد بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز تصریح کرد: با احتساب این موارد جدید، مجموع این بیماران در خوزستان به هزار و ۱۹۱ مورد افزایش یافته است.

احسان پور ترخیص شدگان و بهبودیافتگان این بیماری بیان کرد: تاکنون ۸۷۷ بیمار با تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمان پس از بهبودی کامل از مراکز درمانی استان ترخیص شدند و در حال حاضر ۱۷۷ بیمار مبتلا به کرونا ویروس در بیمارستان‌های استان خوزستان تحت درمان هستند.

وی به فوت ۶ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته استان خبر داد و گفت: ۳ مورد در بیمارستان رازی اهواز، ۲ مورد در بیمارستان گلستان و یک مورد در بیمارستان گنجویان دزفول جان خود را از دست داده‌اند تا به این ترتیب شمار جان‌باختگان کرونا ویروس در خوزستان به ۱۳۷ مورد افزایش یابد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز در پایان تأکید کرد: با توجه به دوره ۷ تا ۱۰ روزه این ویروس، با بازگشایی برخی مشاغل مردم باید بیش‌ازپیش اصول بهداشتی و مراقبتی را رعایت کنند در غیر این صورت در روزهای آتی شاهد جهشی در آمار مبتلایان در استان خواهیم بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.