به گزارش خبرگزاری مهر، حسین کاملی در خصوص تازه‌ترین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در استان خوزستان بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته، ٣٠ مورد جدید ابتلاء به کرونا ویروس در خوزستان شناسایی و به ثبت رسیده است.

وی افزود: این موارد به تفکیک اهواز ۷ مورد، خرمشهر ۶ مورد، ماهشهر ۴ مورد، باوی ۳ مورد، دزفول و اندیمشک هر کدام ۲ مورد و شهرستان‌های ایذه، شوش، هفتکل، رامشیر، کارون و شادگان هر کدام یک مورد است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز ادامه داد: با احتساب موارد مذکور و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی و قطعی مجموع موارد شناسایی شده مثبت ابتلاء به این ویروس به ٨١٢ مورد در استان خوزستان رسیده است.

کاملی با ابراز تأسف از افزایش شمار جان‌باختگان این بیماری گفت: در ٢٤ ساعت گذشته، ٧ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در استان جان خود را از دست دادند که این آمار به تفکیک ۳ مورد اهواز، ۲ مورد دزفول و شهرستان‌های ایذه و باوی هر کدام یک مورد است.

وی تصریح کرد: با احتساب موارد یاد شده تاکنون مجموع فوت‌شدگان بیماران مبتلا به ویروس کرونا به ۹۵ نفر در استان خوزستان رسیده است.

کاملی در خصوص بهبودی بیماران اظهار کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمان تاکنون ۵۵۲ نفر از بیماران بهبود یافته‌اند و در حال حاضر ١٦٥ بیمار مبتلا به این ویروس در بیمارستان‌های معین استان تحت درمان هستند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز تأکید کرد: مردم برای غربالگری کرونا به سامانه salamat.gov.ir مراجعه کنند.

وی گفت: نیروهای خستگی‌ناپذیر حوزه بهداشت، از طریق سامانه ۴۰۳۰ با مردم تماس می‌گیرند و وضعیت سلامتی آنها را پیگیری می‌کنند و از مردم خواهش می‌شود در صورت مشاهده شماره ۴۰۳۰ بر روی تلفن همراه، حتماً پاسخگوی همکاران پرتلاش ما باشند و نهایت همکاری را با ما داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
4 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.