سرهنگ محسن دالوند روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در هفته‌های گذشته چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در برخی از مناطق اهواز صورت گرفت که پس از بررسی دوربین‌های مداربسته مشخص شد که این سارقان با یک دستگاه خودروی پراید از طریق تخریب و باز کردن در خودروهای پارک شده ، این سرقت‌ها را انجام می‌دهند.

وی افزود: بررسی موضوع و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۲ اهواز با اقدامات اطلاعاتی هنگام گشت زنینامحسوس باند سه نفره سارقان را در حال سرقت، مشاهده و برای دستگیری سارقان وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی اهواز ادامه داد: متهمان با مشاهده پلیس اقدام به فرار کردند که با تعقیب و گریز و قانون به کارگیری سلاح، ۲ نفر از آنها دستگیر و نفر سوم ن با توجه به تاریکی شب متواری شد.

وی گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان اموال سرقتی از قبیل زاپاس، سیستم پخش، باند، ساب خودرو و پمپ‌های آب و همچنین آلات و ادوات تخریب قفل خودرو، قیچی آهن بر، تعدادی سوییچ و قمه کشف شد.

سرهنگ دالوند بیان کرد: متهمان در تحقیقات اولیه به ۲۳ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در نقاط مختلف شهرستان اهواز اعتراف کردند.

وی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر مورد مشکوکی در محلات و مناطق موضوع را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی اهواز افزود: شهروندان از قراردادن اشیای قیمتی در خودروها و همچنین پارک خودرو در محل‌های تاریک و ناامن خودداری، و فرصت سرقت را در اختیار سارقان قرار ندهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.