سرهنگ سلمان حیدری روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت مشابه اقلام داخل خودرو و برخی منازل در بوکان، پیگیری موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند این سارقان حرفه‌ای را که با شگردهای مختلف اقدام به سرقت از خودروها می‌کردند، شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه با حکم قضایی دستگیر کنند.

وی اظهار داشت: افراد دستگیر شده تاکنون به ۳۰ فقره سرقت اقلام داخل خودرو و منزل اعتراف کرده‌ و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

فرمانده انتظامی بوکان، ارزش اقلام خودروها و لوازم کشف شده را بیش از  ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرد و گفت: با هماهنگی قضایی اموال کشف شده به مالباختگان تحویل داده خواهد شد.

سرهنگ حیدری ادامه داد: مالباختگان و مالکان خودروهایی که اقلام داخلی خودروهای آنها به سرقت رفته، جهت پیگیری موضوع می‌توانند به پلیس آگاهی واقع در منطقه کلتپه بوکان مراجعه کنند.

وی به شهروندان توصیه کرد برای افزایش امنیت بیشتر، خودروهای خود را به سیستم‌های ایمنی (دزگیر) و یا قفل پدال تجهیز کرده و از قرار دادن وسایل با ارزش در خودرو و پارک کردن در مکان‌های تاریک و فاقد دوربین مدار بسته خودداری کنند.

از ابتدای سال‌جاری تاکنون در ۲ عملیات جداگانه هشت نفر در زمینه سرقت محتویات داخل خودورها دستگیر شده‌اند که به ۴۱ فقره سرقت اعتراف کرده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.