سرهنگ بیژن خدایی روز دوشنبه گفت: به دنبال کسب خبر مبنی بر حفاری غیرمجاز در منطقه الموت به قصد کشف اموال تاریخی و فرهنگی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی بخش رودبار الموت شرقی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با حضور در محل مورد نظر و با مشاهده صحت موضوع، طی عملیاتی موفق به دستگیری سه نفر هنگام حفاری شدند و در این رابطه نیز تعدادی آلات و ادوات حفاری از آنان کشف شد.

سرهنگ خدایی با اشاره به توقیف سه دستگاه خودرو از حفاران غیرمجاز، تاکید کرد: افراد دستگیر شده به مراجع قضایی شهرستان قزوین تحویل داده شدند.

به گفته این مقام انتظامی، هرگونه حفاری و کاوش غیرمجاز برای به دست آوردن اموال تاریخی و فرهنگی ممنوع بوده و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.

سارق سیم برق با اموال سرقتی در دام پلیس قزوین

سرهنگ خدایی ادامه داد: در پی کسب اخبار رسیده مبنی بر سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره توسط فرد یا افرادی با استفاده از یک دستگاه خودروی پراید، موضوع شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار پلیس قزوین قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با افزایش گشت‌های انتظامی و مراقبت‌های نامحسوس، ماموران کلانتری ۱۵ هنگام گشت در سطح حوزه استحفاظی خود سرانجام موفق به شناسایی خودرو مورد نظر شدند که راننده آن به محض رویت ماموران متواری که بلافاصله پس از مسافتی تعقیب و گریز خودرو توسط واحد گشت پلیس متوقف و راننده که قصد فرار داشت، دستگیر و به مقر پلیس منتقل شد.

فرمانده انتظامی قزوین تصریح کرد: در بازرسی از خودرو ۶ حلقه کابل برق، یک دستگاه کنترل بالا بر، ۲۰ متر لوله مسی کولر گازی، یک عدد باتری خودرو و تعدادی ابزار آلات مورد استفاده در سرقت کشف شد.

سرهنگ خدایی اضافه کرد: خودرو متوقف شده توسط پلیس توقیف و متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.