به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ امیرعباس شهبازی دوشنبه شب اظهار داشت:در ادامه روند مبارزه جدی و بی امان با مخلان نظم عمومی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی باهدف شناسایی و دستگیری مجرمان سابقه دار و تحت تعقیب به مدت ۴۸ ساعت با هماهنگی مرجع قضایی در اندیمشک اجرا شد .
وی افزود: در این طرح ماموران پلیس با کار اطلاعاتی طی چند عملیات غافلگیرانه ۱۱ نفر از مجرمان سابقه دار و تحت تعقیب را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک دستگاه خودرو پراید و یک دستگاه موتورسیکلت و ۳۵ مترکابل برق  سرقتی، ۲ دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک به کار رفته در سرقت سیم برق و مقدار ۲۳۵ گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.
وی تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۲ فقره کیف قاپی، یک فقره سرقت مغازه، ۲ فقره موبایل قاپی و ۲ فقره سرقت از منازل شهروندان اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی شدند.

پلمب ۲ مرکز عرضه مواد مخدر در بهبهان

فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان گفت: ۲ منزل مسکونی محل پاتوق معتادان و توزیع مواد مخدر در این شهرستان شناسایی و پلمب شد.

سرهنگ محمد عزیزی اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر فروش موادمخدر در ۲ منزل مسکونی در یکی از روستاهای حاشیه شهرستان بهبهان بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی پس از هماهنگی قضایی و بررسی موضوع و بازرسی از محل هر دو محل اعلامی را پلمب کردند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: برخی از شهروندان بخصوص اهالی محل های شناسایی شده طی مراجعه به ماموران انتظامی ضمن ابراز خرسندی از این اقدام پلیس، از اقدام قاطعانه آن ها تقدیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان تاکید کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر و سوداگران مرگ با قاطعیت و بدون کمترین اغماض برخورد قانونی می کند و از شهروندان انتظار می رود در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مجرمان ، اطلاعات خود را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.