به گزارش خبرگزاری مهر، فرمانده انتظامی شهرستان کبودرآهنگ از دستگیری ۶ نفر سارق و کشف ۶ فقره سرقت توسط عوامل انتظامی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید گلی گفت: طی ۷۲ ساعت گذشته عوامل انتظامی موفق شدند ۶ نفر سارق را دستگیر و به یگان‌های انتظامی منتقل کنند.

وی افزود: اقدامات تخصصی انجام شده بر روی متهمان دستگیر شده و تلاش‌های انتظامی منجر به کشف ۶ فقره سرقت شامل ۲ فقره منزل، ۳ فقره سرقت مزرعه و ادوات کشاورزی، یک فقره سرقت خودرو و یک فقره سرقت موتورسیکلت شد که با انتقال وسائط نقلیه مسروقه به پارکینگ دیگر اموال نیز تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کبودرآهنگ بابیان اینکه در خصوص متهمان پرونده قضائی تشکیل و اقدامات قانونی و قضائی در حال انجام است از شهروندان خواست تا هرگونه موارد مشکوک را با سامانه ۱۱۰ در میان بگذارند.

دستگیری ۲۷ متهم در اسدآباد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از دستگیری ۲۷ متهم در نتیجه اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی نوروزی پلیس طی ۳ روز گذشته در سطح شهرستان خبر داد.

سرهنگ افشین یاری اظهار داشت: در پی استمرار اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی نوروزی پلیس به ویژه منطقه‌ای که با هدف ناامن کردن محلات جرم خیز، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقا احساس امنیت در بین شهروندان انجام می‌شود، یگان‌های انتظامی شهرستان اسدآباد با بهره گیری از توان و امکانات موجود به اجرای طرح‌های مربوطه پرداختند.

وی افزود: در راستای اجرای این گونه طرح‌ها، پلیس به توفیقات و کشفیات چشمگیری از جمله جمع آوری تجهیزات و اقلام ممنوعه و ضد فرهنگی، کشف مواد مخدر، دستگیری معتادین تابلو و خرده فروش، سارق، جلبی دست یافت.

یاری ادامه داد: کشف مقدار ۲۵۰ گرم انواع مواد مخدر، تعداد ۹ نفر معتاد و خرده فروش مواد مخدر، یک نفر جلبی، ۱۲ نفر سارق و ۵ نفر به دلیل ارتکاب به سایر جرایم دستگیر، ۶ فقره سرقت محتویات خودرو کشف و همچنین تعداد توقیف ۱۱ دستگاه وسائط نقلیه از دیگر نتایج این طرح است.

دستگیری ۲ نفر سارق و کشف ۴ فقره سرقت در نهاوند

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری ۲ نفر سارق و کشف ۴ فقره سرقت توسط عوامل انتظامی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد ساکی با اعلام این خبرگ فت: طی ۲۴ ساعت گذشته مأموران انتظامی شهرستان موفق شدند ۲ نفر سارق سابق دار را دستگیر و به یگان‌های انتظامی منتقل کنند.

وی در ادامه افزود: متهمان در بررسی‌های فنی و تخصصی پلیس به ۴ فقره سرقت شامل ۲ فقره داخل خودرو و۲ فقره سرقت موبایل اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: متهمان به همراه پرونده جهت سیر مراحل به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.