به گزارش روز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ،  سرهنگ "سیف اله نوایی" در این باره اظهار داشت: افرادی که اقدام به فروش بی سیم‌های غیر مجاز و تقلبی به کارخانه‌ها و افراد شخصی می‌کرده‌ است، توسط ماموران کلانتری باغ فیض دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه متهم با درج آگهی فروش بی سیم در سایت دیوار اقدام به جذب مشتری می‌کرده است، افزود: پس از بررسی پرونده، ماموران پلیس مخفیگاه متهم را شناسایی و در یک عملیات توانستند وی را دستگیر کنند.

 نوایی با بیان کشف ۱۶۷ بی سیم تقلبی در مخفیگاه متهم، تصریح کرد: متهم در اظهارات خود عنوان کرد که این بی سیم‌ها را از فردی در بازار خریداری و برای امرار معاش خود به فروش می‌رسانده است.

وی افزود: در بررسی ماموران بر اظهارات متهم مشخص شد که گفته‌های وی کذب است و متهم بی سیم‌ها را از غرب کشور تهیه و در پایتخت به فروش می‌رسانده است.

رئیس کلانتری ۱۴۰ باغ فیض اظهار کرد: ارزش بی سیم‌های کشف شده ۹۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

موبایل قاپان جوادیه دستگیر شدند 

سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت با اشاره به دستگیری دو سارق موبایل قاپ در جنوب پایتخت با ۱۰ فقره سابقه سرقت گفت: در پی گزارش‌های دریافتی مبنی بر مورد سرقت قرار گرفتن تلفن همراه شهروندان در پیاده راه‌های جنوب پایتخت، پرونده‌ای جهت بررسی موضوع تشکیل شد.

سرهنگ "دوستعلی جلیلیان" با اشاره به اینکه به همین منظور ماموران گشت کلانتری ۱۱۷ جوادیه گشت زنی‌ خود در محدوده، به یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک شدند، تصریح کرد: راکبان موتورسیکلت قصد سرقت تلفن‌ همراه طلبه‌ جوانی که در حال پیاده روی بود را داشتند که با وارد عمل شدن ماموران پلیس اقدام متهمان نا تمام ماند و سارقان پس از رویت پلیس از محل متواری شدند.

وی افزود: متهمان بی توجه به فرمان ایست ماموران پلیس به فرار خود ادامه دادند که در نهایت با شلیک چند تیر هوایی و نشانه روی به سمت لاستیک موتورسیکلت، موتور متهمان پنچر شد و در ادامه سارقان با رها کردن موتورسیکلت در خیابان، اقدام به فرار کردند.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به اینکه پس از ساعت‌ها تعقیب و گریز متهمان دستگیر شدند، پرونده متهمان با ۱۵ شاکی مورد بررسی ماموران پلیس قرار گرفت، بیان داشت: متهمان دارای سابقه سرقت بعنف هستند  که در اظهارات خود به ۱۰ فقره موبایل قاپی اعتراف کردند.

جلیلیان تصریح کرد: شهروندان در هنگام پیاده روی مراقب اطراف خود باشند، به خصوص بانوان که در این زمان کیف خود را به سمت دیوار گرفته و حین حرکت مراقب لوازم همراه خود باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.