حسین عیسی‌زاده‌دریس دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این گروه‌های نظارتی با همکاری تعزیرات حکومتی، بسیج اصناف آبادان، بازرسی فرمانداری و اماکن نیروی انتظامی در ۲ نوبت‌کاری نظارت بر بازار آبادان را برعهده دارند.

وی به همکاری ۲۰ نفر از شهروندان آبادانی به عنوان بازرسان افتخاری نظارت بر قیمت‌ها اشاره کرد و افزود:با واحدهای صنفی که به هشدارها و رعایت نکاتی بهداشتی توجه نکنند برخورد قانونی می‌شود و واحد صنفی متخلف پلمب می‌شود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان به آغاز فعالیت صنف‌های کم‌خطر در سطح شهرستان آبادان اشاره کرد وگفت: صاحبان کسب و کارهای کم‌خطر باید در مسیر عمل به دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا حرکت کنند و در این زمینه متعهد شوند.

وی افزود:صاحبان این مشاغل حتما با مراجعه به سامانه وزارت بهداشت، کارت سلامت دریافت و آن را در فروشگاه‌ و یا محل کسب خود نصب و ضمن رعایت فاصله گذاری هوشمند و استفاده مداوم از مواد ضدعفونی نکات پیشگیرانه را به صورت جدی رعایت کنند.

عیسی زاده‌دریس گفت:سختگیری‌ها در خصوص مشاغل پرخطر همچون گذشته به قوت خود باقی است و با مشاغلی که مجوز فعالیت دارند اما پروتکل‌ها را رعایت نکنند به شدت برخورد می‌شود.

وی اظهار داشت: مشاغل پرخطر نظیر رستوران، آرایشگاه، دوزندگی، باشگاههای ورزشی، سینما و اماکن گردشگری تا پایان دوره بحران همچنان تعطیل می‌باشند.

رییس اداره صنعت ،معدن و تجارت آبادان با تاکید بر ضرورت بکارگیری همه ظرفیت‌ها برای حفظ تعادل اجناس در بازار گفت: اطلاع رسانی مردم و نظارت جدی بر بازار مانع از افزایش قیمت‌ها خواهد شد.

عیسی‌زاده دریس گفت: کالاهای اساسی به اندازه کافی در بازار آبادان موجود است و هیچ‌گونه کمبودی در بازار احساس نمی‌شود.

آبادان دارای ۱۵ هزار واحد صنفی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.