توانا میرزایی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در بازرسی از میوه فروشی‌های سطح شهر سروآباد تعداد ۴ واحد میوه فروشی به جرم گرانفروشی، عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور خرید شناسایی و جهت برخورد قاطع با آنها به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی تاکید کرد: در راستای اجرای طرح تشدید و نظارت بر واحدهای صنفی، بازرسی از واحدهای صنفی در سطح شهرستان به صورت مستمر و ماهانه با همکاری فرمانداری، اداره استاندارد، بازرسان اتحادیه و اداره نظارت بر اماکن (نیروی انتظامی) انجام می‌شود.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت سروآباد یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان انجام شده و بیش از ۵۰ مورد تخلف شناسایی و پرونده آنها به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی تاکید کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت اجازه سوء استفاده و افزایش قیمت‌ها به ویژه قیمت کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم را به دلالان و افراد سودجو نمی‌دهد و در این راستا با تمام توان و قدرت با کم‌فروشی، گران‌فروشی و هرگونه تخلف دیگر مقابله می‌کند.

میرزایی از عموم شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی سریعا آن را به سامانه ۱۲۴ و یا با شماره تماس ۳۴۸۲۲۳۳۲ اداره صنعت، معدن و تجارت سروآباد اطلاع دهند.

در حال حاضر در سروآباد یک هزار و ۷۵۰ واحد صنفی دارای پروانه کسب فعال وجود دارد.

این شهرستان با ۲ بخش مرکزی و هورامان، ۷۳ روستا و جمعیتی بیش از ۵۰ هزار نفر در فاصله ۹۰ کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و ۲۴ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.