حسین لامی زاده روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از ابتدای شیوع کرونا اقدامات زیادی برای جلوگیری از همه‌گیر شدن این بیماری در ایذه انجام داده‌ایم که پایش محورهای ورودی به ایذه یکی از این اقدامات بوده است.

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن به روز طبیعت و احتمال حضور برخی از مردم در نقاط گردشگری شهرستان، نگرانی‌هایی برای مردم به‌وجود آمده است.

فرماندار ایذه تأکید کرد: تصمیم گرفته‌ایم که مسیرهای دسترسی به مناطق گردشگری ایذه را مسدود کرده و رفت و آمد در این مناطق را صرفا به ساکنان روستاهای منطقه محدود خواهیم کرد. 

وی از مسدود شدن محورهای ورودی به راسفند، نوترکی، هلایجان، مرغا و کول فرح سخن گفت و تأکید کرد: با کمک دهیاری‌ها و نیروهای مردمی این طرح در اقصی نقاط شهرستان به اجرا در خواهد آمد تا سلامتی مردم تهدید نشود.

لامی زاده با درخواست از مردم برای ماندن در خانه گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی ابلاغ  شده و مردم برای سلامتی خودشان امسال روز طبیعت را در خانه سپری کنند.

در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱ مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا در خوزستان شناسایی شدند و تعداد مبتلایان به کرونا در این استان تا روز شنبه به ۶۳۱ نفر رسیده است.

در شهرستان ایذه نیز تاکنون پنج نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.