مهران حسنی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در واکنش به موضوع پذیرش ۳۰ درصدی اقامتگاه های رسمی از مسافران اظهار داشت: با وجود اینکه اقامتگاه های رسمی استان اجازه داشتند تا ۳۰ درصد ظرفیت خود پذیرش کنند، اما از هفته سوم اسفند پس از اغازفصل مسافرت تاکنون هیچ پذیرشی در اقامتگاه های رسمی ثبت نشد. 

وی ادامه داد: پیش از آن نیز آمار ثبت مسافران در اقامتگاه های رسمی مازندران انگشت شمار بوده است. 

معاون گردشگری مازندران با اشاره به اینکه خودداری از پذیرش مسافران توسط صاحبان مجموعه های اقامتی صورت گرفته است ، افزود: دغدغه لطمه خوردن به اعتبار مجموعه های گردشگری منجر به تعطیلی خودخواسته آنها شد. 

حسنی با تاکید بر اینکه مجموعه های اقامتی استان به خوبی نسبت به عواقب شیوع ویروس کرونا در مجموعه خود آگاه هستند، افزود: این مسئله ریسک پذیرش مسافر را بالا برده و مانع از پذیرش گردشگر شده است. 

به گفته او ، تمامی ۲۰۲ مجموعه اقامت گردشگری استان که شامل هتل ، هتل آپارتمان، متل و مهمانسرا می شوند، در حال حاضر تعطیل بوده وبه هیچ مسافری خدمات نخواهند داد.

حسنی همچنین اظهار داشت که به تمامی مجموعه اقامتی استان نسبت به تبعات شیوع ویروس کرونا در مجموعه آنان هشدار داده شده است و مسئولیت این پذیرش نیز بر عهده خود مجموعه خواهد بود.

وی تاکید کرد: هیچکدام از مجموعه های اقامتی رسمی استان حاضر نیست تا مسافران را پذیرش کنند و از مسافران نیز می خواهیم هر چه زودتر به استان های خود بازگردند. 

معاون گردشگری مازندران به اجرای طرح فاصله گذاری اشاره کرد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته گزارشات از خانه های استجاری حاکی از کاهش چشمگیر مراجعان برای اجاره بوده است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.