سرهنگ حسن محمودی پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ضدعفونی مناطق مختلف گفتند با همکاری بخشداری‌ها، شهرداری‌ها، دهیاران و شبکه بهداشت و درمان انجام می‌شود.

وی اظهارداشت: علاوه بر ضد عفونی و گندزدایی، چهار کارگاه‌ تولید ماسک نیز توسط گروه‌های جهادی در شهرهای گتوند، ترکالکی و صالح شهر راه اندازی شده است که تولیدات آنها در مناطق مورد نیاز به صورت رایگان بین مردم توزیع می‌شوند.

وی افزود: کنترل مبادی ورودی از سه راهی گتوند، ورودی صالح شهر و بخش عقیلی با حضور بسیجیان و با مشارکت جمعیت هلال احمر، شبکه بهداشت و درمان و نیروی انتظامی انجام می‌شود، همچنین نیروهای بسیجی در تعطیل کردن اصناف، بازار و غربالگری با مجموعه بهداشت و درمان، نیروی انتظامی و اصناف همکاری دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گتوند گفت: تنها راه شکست این ویروس قطع زنجیره انتقال آن از طریق قرنطینه است که باید از منازل‌ شروع شود.

وی از شهروندان خواست نسبت به رعایت توصیه‌های شورای سلامت و شورای تامین شهرستان اهتمام جدی داشته باشند و از سفرهای درون و برون شهری خودداری کنند و در خانه بمانند.

سرهنگ محمودی از تلاش‌های شبانه روزی بسیجیان، گروه‌های جهادی و همه دستگاه‌های متولی به ویژه شبکه بهداشت و درمان، نیروی انتظامی و جمعیت هلال احمر شهرستان گتوند تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا، اعمال محدودیت در بازارها، اماکن، جاده‌های ورودی و خیابان‌های شهرستان گتوند از روزهای نخست شیوع ویروس کرونا آغاز شده و این محدودیت‌ها ادامه دارد.

از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون نتیجه آزمایش کرونای چهار بیمار در نقاط مختلف شهرستان گتوند مثبت اعلام شده که ۲ نفر از این افراد در بیمارستان بزرگ دزفول فوت کردند.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بارها به عموم شهروندان توصیه کرده برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در خانه بمانند و سفرهای درون و برون شهری را محدود کنند و در ایام تعطیلات نوروزی به پویش"در خانه بمانیم" بپیوندند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.