علی ابراهیمی  روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سلامت مردم و بهداشت محیط در اولویت کاری شهرداری قرار دارد و از همان ابتدا که انتشار ویروس کرونا اعلام رسمی شد، این شهرداری در راستای مصوبات کارگروه اقدامات خوبی انجام داده است.

وی افزود: عملیات ضدعفونی کردن اماکن عمومی شهر دیر از سوی آتش نشانان و تیم های عملیاتی با در اختیار داشتن تجهیزات مناسب تا فراهم شدن شرایط عادی همچنان ادامه دارد.

 شهردار بندر دیر یادآورشد:  ضدعفونی کردن اماکن عمومی و پرتردد همچون بازارخرید و فروش، پاساژها، بازار ماهی و میگو و تره بار اولویت نخست این شهرداری است.

وی گفت: طبق دستور العمل شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر هرگونه نصب چادر در پارک‌های شهر ممنوع است و اگر مشاهد شود طبق قانون چادر آن‌ها جمع آوری می‌شود.

ابراهیمی افزود: بازار روز (پنجشنبه بازار) این شهر تا اطلاع ثانوی تعطیل و همچنین تا عادی شدن شرایط برای گشت‌های دریایی و ستاد اسکان هیچ برنامه‌ای در نظر گرفته نشده است.

شهردار بردستان نیز گفت: ضد عفونی و گند زدایی سطح شهر ،مغازه ها، خیابان‌ها و بوستان‌ها از طریق چهار دستگاه ماشین آتش‌نشانی و تانکر آبرسانی  انجام شده است.

عباس مرادی اظهارداشت: برنامه ریزی برای توزیع رایگان پنج هزار ماسک و دستکش  بین مردم بردستان در روزهای آینده در دستور کار قرار دارد.

وی گفت:در شهر بردستان تسهیلات سفر لغو شده، فروشگاهها و محل فروش ماهی شب عید تعطیل و تمام پارک ها بسته و نصب هرگونه چادر در پارک نیز ممنوع اعلام شده است.

شهردار بردستان یادآورشد: انتظار می‌رود مردم بهداشت فردی را رعایت کنند و در خانه بمانند چرا که بهترین راه مبارزه با این بیماری است.

شهردار بردخون نیز گفت: از ابتدای تشکیل کارگروه مبارزه و پیشگیری از ویروس کرونا چهار بار با بکارگرفتن سه دستگاه و چهار نیرو سطح شهر گندزدایی و ضد عفونی شد.

عبدالخالق قائدی افزود: روز شنبه پنج نقطه پرتردد شهر مواد شوینده نصب خواهد شد.

وی گفت: با تصمیمات ستاد تمام دستفروش ها و دورگردها جمع آوری و بازار روز شهر تعطیل شده است و ستاد تسهیلات سفر نیر لغو و هزینه های آن صرف ستاد پیشگیری از ویروس کرونا می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.