محمدرضا مشایخی روز سه شنبه در نشست ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا، با اشاره به تولید ماسک، مواد ضدعفونی و گان از سوی مردم، خیرین و واحدهای تولیدی در شهرستان بر ضرورت نظارت بر فروشگاهها ی مواد غذایی، نانواییها، قصابیها و رستوران هایی که بنا بر لزوم باز خواهند بود تاکید کرد .

وی افزود:  ضدعفونی سطوح شهر و روستاها با نظارت شهرداری ها، بخشداری ها و دهیاری ها نیز باید به صورت مستمر انجام شده و تمامی خودوهای ورودی به شهرستان نیز باید گندزدایی و ضد عفونی شوند.

فرماندار میانه با قدردانی از پشتیبانی های قضایی در شهرستان بویژه دادستان میانه در پلمب ۱۱ باب مغازه متخلف و همچنین همکاری بسیج و سپاه ناحیه میانه در طرح ملی غربالگری با شبکه بهداشت و درمان و نیروهای انتظامی و ارتش به خاطر کنترل ورود و خروج ماشین های سواری گفت: استمرار تعطیلی بازار و اصناف غیر ضرور با تصمیم ستاد ملی و استانی تا ۱۵ فرورین ادامه داشته و با متخلفین به جد برخورد می شود.

مشایخی همچنین به همکاری موکب حسینی در گندزدایی و ضدعفونی خودپردازها، تهیه دستگاه برای اجرای طرح غربالگری تب سنجی و ضدعفونی خودروها در گلوگاه و توزیع ماسک در محلات هدف و حاشیه ها اشاره کرد و از ادارات خدمات رسان خواست تا هر گونه اقدام غیرضروری خود را برای بعد از ۱۵ ام فروردین موکول کنند.

فرماندار میانه در پایان تاکید کرد:  بنا بر تصمیم ستاد ملی و کشوری مقابله با کرونا، ارائه خدمات و امور بانکی باید تا حد ممکن به صورت غیرحضوری انجام شود و شهرداری ها، ادارات و بانکها تمامی کارهای غیر ضروری خود را به بعد از ۱۵ فروردین موکول کرده و با شیفتهای کاری و دورکاری فعالیت کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.