فرهاد میاحی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد:ماموران خدمات شهری و کارگران شهرداری آبادان در بحران مبارزه با ویروس کرونا جزو نیروهای خط مقدم در زمینه تامین بهداشت و سلامت محیط هستند و در این مدت با همه توان خود پای کار بوده اند.

وی افزود: به همین دلیل حفظ سلامت کارگران حوزه خدمات شهری از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تاکنون توانسته ایم در چند نوبت ، ماسک و ژل شست و شو تهیه و در اختیار همکاران شاغل در این حوزه قرار دهیم.

سرپرست شهرداری آبادان همچنین از ادامه عملیات ضدعفونی معابر این شهر خبر داد و گفت: شهرداری آبادان از  پنجم اسفند عمیات ضدعفونی را از پایانه ها و بوستان‌های آبادان آغاز و از سه هفته گذشته هر روز ۲ نوبت توسط تیم های جداگانه ، معابر و مناطق از پیش

تعیین شده، ایمن سازی و ضدعفونی می شود و این کار تا عادی شدن وضعیت ادامه دارد.

میاحی افزود: برای توقف زنجیره شیوع کرونا در منطقه اقدامات قابل توجهی از سوی مسوولان شهرستان آبادان انجام گرفته اما همه این تلاش ها منوط به همکاری و همراهی شهروندان و مردم منطقه است.

با مثبت شدن آزمایش هفت بیمار جدید به ویروس کرونا در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر شمار مبتلایان به این بیماری در جنوب غرب خوزستان به ۹۷ نفر رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.