به گزارش خبرگزاری مهر، علی احسان پور به دوره ۷ الی ۱۰ روزه کرونا ویروس در استان اشاره کرد و افزود: این افزایش آمار ابتلاء به علت بی‌توجه به هشدارها به ویژه در روزهای پایانی سال گذشته توسط برخی از شهروندان بوده است که به رغم توصیه‌های مداوم و مکرر همچنان به خرید شب عید اقدام کرده و به انتشار بیماری در جامعه کمک کردند.

وی از افزایش آمار مبتلایان این در استان خبر داد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۶ مورد جدید ابتلاء به کرونا ویروس در خوزستان مشاهده شده و این نشان از جدی نگرفتن هشدارها و توصیه توسط برخی از شهروندان است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان کرد: این موارد جدید به تفکیک ۹ مورد در اهواز، خرمشهر و کارون هر کدام ۵ مورد، آبادان ۴ مورد، شهرستان‌های امیدیه، باوی، بهبهان، دزفول و شادگان هر کدام ۳ مورد، اندیمشک و ماهشهر هر کدام ۲ مورد و شهرستان‌های حمیدیه، رامهرمز، شوش و مسجدسلیمان نیز هر کدام یک مورد بوده است.

دکتر احسان پور با اعلام بهبودی و ترخیص ۳۳۳ نفر از ابتدای این اپیدمی در استان عنوان کرد: در حال حاضر ۱۶۶ بیمار در مراکز درمانی استان تحت مداوا هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از فوت ۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته استان بر اثر ابتلاء به کرونا ویروس خبر داد و افزود: روز گذشته دو بیمار بستری در اهواز، یک بیمار در آبادان، یک بیمار در دزفول و دو بیمار در بهبهان فوت شدند.

وی در پایان گفت: با احتساب موارد مذکور شمار فوت‌شدگان این بیماری در خوزستان به ۷۱ نفر رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
16 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1391441
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.