وجیه الله نوروزی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران افزود: به استناد نامه رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و دبیر مبارزه با بیماری کرونا ویروس استان بازار شهرستان ابهر از تاریخ ۲۳ اسفند برای با جلوگیری از اجتماع مردم در مراکز خرید، تعطیل شد.
وی تصریح کرد: در راستای پیشگیری از گسترش سریع ویروس کرونا به ویژه در روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروز و با توجه به تصمیم ستاد مبارزه با این بیماری در استان و شهرستان، بازار ابهر تعطیل اعلام شده است.
فرماندار ابهر تاکید کرد: با هماهنگی های به عمل آماده با روسای اتحادیه ها به منظور همکاری و همراهی برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا همه اصناف و مراکز خرید به استثنای واحدهای خواربار فروشی و سوپر مارکت ها تا اطلاع ثانوی تعطیل است.
وی اظهار داشت: در هر شرایطی جان انسان ها و حفظ آن برای مسئولان از همه چیز مهم‌تر بوده بنابراین از همه بازاریان انتظار همکاری را داریم.
فرماندار ابهر خاطر نشان کرد: امن ترین مکان برای دور ماندن از ویروس کرونا خانه های مردم است و از مردم درخواست داریم در منازل خود بمانند و فقط در مواقع ضروری و فقط برای تهیه ارزاق روزانه با رعایت موارد بهداشتی از منزل خود خارج شوند.
وی عنوان کرد: از مشکلات بازاریان و کسبه زحمت کش شهرستان  آگاهی داریم و امیدواریم بتوانیم بر اساس مصوبه های حمایتی هایت دولت اندکی از مشکلات این قشر از جامعه را بکاهیم.
این مسؤول یادآور شد: تنها با همکاری مردم و احساس مسؤولیت همه اقشار می توانیم کرونا را شکست دهیم و از همه شهروندان و به ویژه مدافعان سلامت شهرستان تقدیر و قدردان زحمات بی دریغ آنان هستیم و خواهیم بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.