علی اصغر خیرخواه روز سه‌شنبه  در گفت و گو با ایرنا افزود: از ۲ هفته قبل در تمامی مراکز درمانی جنوب کرمان تمهیدات بهداشتی را پیش بینی کردیم که اگر موارد مشکوکی دیده شد مشکلی پیش نیاید.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به این که در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت هیچ مورد اثبات شده‌ای از کرونا ویروس نداشته‌ایم بیان داشت: پنج مورد آزمایش بیمار مشکوک به این ویروس در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت انجام شده که نتایج آزمایشات همه آنها خوشبختانه منفی است.

وی بر رعایت بهداشت فردی تاکید کرد و افزود: همه موارد را در صورت لزوم  به صورت شفاف بیان خواهیم کرد اما در شرایط کنونی همه آحاد جامعه را بر رعایت بهداشت فردی دعوت می‌کنیم.
خیرخواه اظهار داشت: تمامی تمهیدات لازم بهداشتی به صورت جدی در نظر گرفته شده و طی روزهای اخیر آموزش‌های لازم به پرسنل بیمارستان‌ها داده شده است.
وی افزود: مردم باید تنها بهداشت فردی را رعایت کنند و موجب ایجاد رعب و وحشت در جامعه نشوند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌ پزشکی جیرفت تصریح کرد: باید از نزدیک شدن به افرادی که علائم آنفلوآنزا دارند، خودداری کرده و تنها راه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در جامعه بسیار آسان است که در این شرایط باید از رفت و آمدهای غیر ضرور خودداری شود و دست‌ها را مرتب با آب و مواد شوینده بهداشتی شست و شو داد.

 دانشگاه علوم‌ پزشکی جیرفت مستقل از مرکز استان، هفت شهرستان جنوبی را با جمعیت یک میلیون نفر تحت پوشش دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.