محسن بیرانوند شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان ماهشهر در ورودی‌های این شهر و همچنین در حاشیه پایانه مسافربری مستقر شده‌اند تا از ورود خودروهای با پلاک استانها و شهرستانهای قرمز ویروس کرونا به داخل شهر جلوگیری کنند.

وی افزود: خودروهای با پلاک استان‌هایی که درگیر بیماری کرونا هستند با هدایت پلیس شهرستان از سمت کمربندی‌ها به بیرون از ماهشهر هدایت می‌شوند.

فرماندار ماهشهر گفت: همچنین خودروهای با پلاک غیر شهرستان ماهشهر که محل سکونت آنها شهرستان ماهشهر است پس از شناسایی و غربالگری آنها به وسیله مرکز بهداشت و درمان وارد شهر می شوند.

بیرانوند افزود: با توجه به شرایط نامناسب آبادان و خرمشهر از نظر شیوع کرونا به نیروی انتظامی ابلاغ شده مانع ورود خودروهای با پلاک این ۲ شهرستان به ماهشهر شوند. این ممنوعیت شامل خودروهای امدادی، سوخت رسان و مواد فاسد شدنی نمی‌ شود.

وی اظهار داشت: شهروندان ماهشهری از دعوت مهمانان خارج از ماهشهر خودداری کنند چرا که در مبادی ورودی شهرها از ورود آنان جلوگیری خواهد شد.

فرماندار ماهشهر گفت: از شهروندان شهرستان درخواست می شود که جز در مواقع ضروری از منزل خارج نشوند و کلیه اقدامات پیشگیرانه لازم بهداشتی را برای سلامت خانواده به کار گیرند. 

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از  ۱۵۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا در سراسر جهان وضعیت فوق العاده اعلام کند.

با شناسایی ۱۵ بیمار جدید در خوزستان ، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا از ابتدای اپیدمی تا روز جمعه در این استان به ۱۷۳ نفر رسیده که ۷۹ نفر بهبود یافته، ۳۰ نفر فوت کرده و ۶۴ بیمار در مراکز درمانی منتخب استان بستری هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.