به گزارش ایرنا از دانشگاه علوم پزشکی اهواز به دعوت جمعی از اساتید، پیشکسوتان، پزشکان متخصص، پزشکان فوق تخصصی و اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، دکتر غلامرضا شریعتی استاندار و رییس شورای سلامت خوزستان به #پویش نوروز بی‌سفر۹۹ پیوست.

این گروه با دعوت از اساتید و پیشکسوتان حوزه بهداشت و درمان استان  از همه آنان خواسته شده در این پویش شرکت کنند.

استاندار خوزستان اعلام کرده است زمینه میزبانی استان خوزستان از میهمانان به هیچ عنوان فراهم نشده و  از ۲ هفته گذشته در نشست ستاد سفرهای استان از متولیان این امر خواسته شد که اقامتگاه ها، مدارس، مهمانسراهای دولتی و دیگر اماکن شرایط میزبانی مسافران را به وجود نیاورند.

غلامرضا شریعتی در در واکنش به انتقادها به بسته نشدن مسیرهای ورودی به این استان، گفت: رفع محدودیت‌های ترددی یک سیاست ملی اتخاذ شده در قرارگاه مقابله با کرونا است و برخی اقدامات استان‌های دیگر برای جلوگیری از ورود مسافران لغو شده است.

وی سلامت مردم را در اولویت کاری خود دانست و گفت: رعایت توصیه‌ها و دستورات ملی برای مقابله همگانی با ویروس کرونا ضروری است.

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهوزا تعداد مبتلایان به ویروس کرونا تا ظهر امروز ۱۸ اسفندماه ۶۹ نفر به ثبت رسیده که ۱۶ نفر از آنان فوت شده اند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت نیز امروز اعلام کرد: تاکنون ۶ هزار و ۵۶۶ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و ۱۹۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌اند و همچنین تعداد بهبود یافتگان به ۲ هزار و ۱۳۴ نفر رسیده است.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از  یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.