به گزارش ایرنا دکتر علی احسان پور از ابتلای هفت مورد جدید ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در خوزستان خبر داد و افزود: ۲ مورد از این تعداد ابتلای جدید مربوط به اهواز بود و شهرهای دزفول، شوش، ماهشهر، اندیمشک و بهبهان هر کدام یک مورد ابتلا داشتند.

وی  با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته یک مورد فوتی از شوش گزارش شده است، گفت: تعداد جان باختگان کرونا در استان خوزستان به ۱۶ نفر رسیده است.

احسان پور بار دیگر ضمن دعوت از هم استانی‌ها به رعایت توصیه‌های بهداشتی، بر این امر تاکید کرد که اجتناب از حضور در اماکن پرتردد از عوامل کاهش ابتلا است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در پایان از آغاز فعالیت کمپین #نوروزبی‌سفر در استان خبر داد و همه مردم را به حضور در این کمپین دعوت کرد.

تا ظهر روز شنبه تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا در خوزستان ۶۲ نفر ثبت شده بود که ۱۵ نفر فوت شده بودند.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از  یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.
تعداد ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور تا ظهر شنبه ۱۷ اسفندماه به پنج هزار و ۸۲۳ نفر و فوت ناشی از آن به ۱۴۵ نفر رسیده و همچنین هزار و ۶۶۹ نفر تاکنون بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.