به گزارش ایرنا فرمانده تیپ ٢٩٢ زرهی شهید آزادی دزفول در حاشیه ضدعفونی این تیپ گفت: اقدامات اولیه برای مقابله با ویروس کرونا از دوم اسفند با برگزاری نشست با فرماندهان و مسئولان بهداشت و درمان تیپ آغاز شد.
سرهنگ بابک جلائیان علیزاده اظهارداشت: تمام آسایشگاه‌ها، پتوها و ملحفه‌ها در داخل پادگان و همچنین تمام اماکن عمومی از جمله آشپزخانه، نانوایی و دفاتر کار ضد عفونی شدند.
وی افزود: یک نشست توجیهی نیز با دعوت از اساتید دانشگاه علوم پزشکی دزفول برای آگاه‌سازی و راه‌های پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در تیپ برگزار شد.

فرمانده تیپ ٢٩٢ زرهی شهید آزادی دزفول گفت: بعد از درخواست فرمانداری ویژه دزفول برای گندزدایی تیپ، یگان جنگ نوین به مدت سه شب از ساعت ٢٢ الی ٣:٣٠ بامداد اماکن مشخص شده را ضدعفونی کرد.
وی افزود: یگان جنگ نوین تیپ ۲۹۲ زرهی شهید آزادی همچنین هر شب پنج هزار لیتر مایع ضدعفونی‌کننده برای خیابان‌های اصلی، پیاده‌روها، میادین، بازارها، دستگاه‌های خودپرداز، درمانگاه‌ها، پارک‌ها و دیگر اماکن شهرستان دزفول استفاده کرد.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به حدود ۵۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی در این خصوص وضعیت فوق العاده اعلام کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.