سرهنگ منصور جمشیدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح استان خوزستان و برای حفظ سلامتی شهروندان،  دفاتر راهگشا تا پایان هفته جاری تعطیل شدند.

وی افزود: این دفاتر به صورت معمول محل تجمع مراجعان برای خدمات خودرویی است به همین دلیل برای جلوگیری از این تجمعات در محیط‌های آسیب پذیر، فعالیت این دفاتر از روز دوشنبه مورخ ۱۹ اسفندماه متوقف شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: انتظار می‌رود شهروندان برای حفظ سلامتی خود از مراجعه و تردد به دفاتر خدمات خودرویی راهگشا خودداری کنند.

بیماری جدید کرونا دوره نهفته به نسبت طولانی از چند روز تا ۲ هفته دارد و این امر موجب شده‌ تا زمانی که علایمی چون تب و تنگی نفس در مبتلایان بروز نکند، از آن آگاهی پیدا نکنند و ضرورتی برای رفتن به بیمارستان نبینند.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از  یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

تعداد ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور تا ظهر شنبه ۱۷ اسفندماه به پنج‌ هزار و ۸۲۳ نفر و فوت ناشی از آن به ۱۴۵ نفر رسیده و همچنین هزار و ۶۶۹ نفر تاکنون بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.