به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی روز شنبه در حاشیه راه‌اندازی ۲ خط تولید مواد ضدعفونی کننده دست در کارخانه اطلس فایز شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز که با حضور جمعی از مسوولان استان برگزار شد در جمع خبرنگاران بیان کرد: با فعالیت این ۲ کارخانه در تولید مواد ضدعفونی کننده دست در صورتی که با مشکلی روبه رو نشوند در خوزستان مشکلی نخواهیم داشت.

۲ کارخانه در اهواز با توجه به شیوع ویروس کرونا ، برای تولید مواد ضدعفونی و ژل شستشوی دست ورود کرده‌اند.

وی گفت: این ۲ خط تولید ماده ضدعفونی کننده دست روز شنبه در کارخانه اطلس فایز که تولید کننده مواد شوینده بهداشتی همچون مایع ظرفشویی و انواع پاک کننده است راه‌اندازی شده که با پیشنهاد معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز و سازمان صمت خوزستان، این ۲ خط تولید وارد مدار شد.

استاندار خوزستان ادامه داد: از سازمان صمت خوزستان و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز تقاضا دارم که برای راه اندازی خطوط تولید مواد ضدعفونی کننده نهایت همکاری  را با تولید کنندگان داشته باشند.

استاندار خوزستان در خصوص تامین ماسک در بازار نیز افزود: ماسک در زمانی که فرد مبتلا به کرونا است سفارش شده است؛ تمهیدات لازم برای واردات ماسک به خوزستان انجام شده و تعدادی نیز برای بیماران و کارکنان بیمارستان‌ها خریداری شده است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون شرایط در کنترل است بیان کرد: در بحث شیوع ویروس کرونا هفته جاری شرایط بسیار حساس و مهمی را سپری خواهیم کرد.

روز شنبه ۲ خط تولید ماده ضدعفونی کننده دست در کارخانه اطلس فایز اهواز واقع در شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز وارد مدار تولید شد.

در هفته گذشته نیز شرکت بوژنه در اهواز خط تولید ماده ضدعفونی کننده و ژل دست را راه اندازی کرد.

افزایش تقاضای مردم برای خرید مواد ضدعفونی و بهداشتی ناشی از شیوع ویروس کرونا، موجب  افزایش قیمت و کمبود این کالاها در خوزستان شد.

بر اساس اعلام سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ،تاکنون ۱۶ نفر در خوزستان به ویروس کرونا مبتلا شدند که سه نفر آنان فوت کرده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.