به گزارش ایرنا مهرداد کریمیان روز چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر فولاد در اهواز ، بیان کرد: احترام زیادی برای تیم فولاد قایل هستیم اما با توجه به سه برد پیاپی که داشتیم، بازیکنانمان از شرایط روحی خوبی برخوردار هستند لذا امیدواریم نتیجه خوبی در این بازی بگیریم.

وی افزود: در نیم فصل علوه بر اینکه بازیکنان خوبی را اختیار کردیم، تمرینات بدنسازی مفیدی را پشت سر گذاشتیم و این موضوع به تیم ما کمک کرد. سرمربی تیم در کارهای روحی روانی بسیار عالی عمل کرد و این موضوع در نتایج خوب تیم ما اثرگذار بود.

وی در پاسخ به این پرسش که برگزاری رقابت ها لیگ برتر با توجه به شیوع ویروس کرونا اقدام درستی است گفت: دلیل اصرار سازمان لیگ برای برگزاری مسابقات را نمی دانم؛ بسیاری از تیمهای میهمان با توجه به اینکه از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می کنند در معرض بیماری هستند.

کریمیان بیان کرد: اگر ویروس در ورزشگاه‌ها سرایت کند، شرایط خیلی جدی و خطرناک می‌شود. معتقدم تا عادی شدن شرایط، مسابقات لیگ برتر باید تعطیل شود.

مربی تیم شاهین بوشهر افزود: با کمک مسئولان باشگاه و شورای شهر بوشهر بیش از ۵۰ درصد از مبلغ قرارداد اعضای تیم پرداخت شده است و این موضوع تأثیر مثبتی روی نتایج تیممان داشت.

کریمیان گفت: در برابر تیم فولاد، صارمی، بحرانی، احمدی و محمودی مصدومیت جدی دارند و آنها را در برابر فولاد نداریم. همچنین یکی ۲ بازیکن هم سرماخوردگی جزیی داشتند که آنها را در کنترل داریم.

دیدار تیم های فولاد خوزستان و شاهین بوشهر از ساعت ۱۶ روز هشتم اسفند در ورزشگاه فولاد در اهواز برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.