رضا مهاجری روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با شاهین شهرداری بوشهر افزود: شاهین بوشهر تغییرات مثبتی داشته و نتایج اخیر این تیم هم بیانگر این مساله است. 

وی بیان کرد: با احترام به شاهین و اذعان به شایستگی این تیم و تماشاگران و مردم بوشهر، نساجی برابر این تیم به دنبال کسب سه امتیاز بازی است.

مهاجری ادامه داد: این کار بسیار سخت و نیاز به تمرکز دارد زیرا طبق روال همه تیم‌ها، روی نقاط ضعف و قوت تیم مقابل بخوبی کار کردیم.

وی افزود: اگر بازیکنان فردا برانگیختگی و تمرکز لازم را داشته باشند، انتظار داریم مانند دیدارهای قبلی، روز خوبی رقم بزنیم و شکست بد مقابل سایپا را جبران و فراموش کنیم.

مهاجری درباره غایبان تیمش برابر شاهین گفت: بازیکن محروم نداریم، اما پروسه سرماخوردگی در تیم ما مشهود است و برخی بازیکنان ضعف دارند.

وی ادامه داد: زمانی که کارمان را شروع کردیم، روز به روز بهتر می‌شدیم، اما نیم‌فصل برخی از بازیکنان تیم جدا شدند که این روند کار نساجی را دشوار کرد.

مهاجری یادآور شد: نساجی اکنون در  رده دهم جدول است اما در بسیاری از آمارها در جمع چهار تیم بالای جدول حضور دارد.

سرمربی نساجی درباره نتیجه دربی پایتخت اظهار داشت: تلاش می‌کنم تمرکزم روی تیم خودم باشد و مربیان استقلال و پرسپولیس هستند که باید به آن نگاه کنند.

 مهاجری همچنین با تمجید از هواداران شاهین شهرداری بوشهر اضافه کرد: بوشهر تماشاگران خوبی دارد و خیلی خوب و با تمرکز روی شاهین، تیم خود را تشویق می‌کنند.

وی گفت: زمانی که ویسی با شاهین به قائشمهر آمد، هواداران ما از او استقبال کردند و امیدوارم این موضوع میزبانی شایسته از حریفان در فوتبال ما جای بیفتد.

سرمربی نساجی در ارتباط با عملکرد حسین ماهینی بازیکن بوشهری تیم نساجی بیان کرد: سال ۸۴، حسین ۲۰ ساله بود و فوتبالش را با ما شروع کرد وی سپس مراحل رشد فوتبالی خود را بخوبی طی کرد.

مهاجری افزود: خیلی برای جذب ماهینی به نساجی تلاش شد زیرا شاهین هم به دنبال ماهینی بود، اما از روی رابطه‌ام با او موفق به جذبش به نساجی شدیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.