عضو هیات مدیره امید گناوه روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در نشست هیات مدیره چندین گزینه برای سرمربی‌ این تیم مدنظر بود که توافق صورت نگرفت و در نهایت حسین عبداللهی دارنده  مدرک مربیگری A آسیا تا  پایان فصل انتخاب شد.

صادق عبداللهی افزود: در نشست هیات مدیره علاوه بر انتخاب سرمربی، عباس پهلوان‌زاده و  فضل الله صیادی به عنوان مربی و ابراهیم مزارعی بدنساز تعیین شدند و بزودی کار خود را شروع خواهند کرد.

وی گفت: قرار است بزودی کادر فنی اسامی خروجی و لیست ورودی جدید بازیکنان مدنظر خود را به هیات مدیره اعلام کند تا تصمیم‌گیری لازم صورت گیرد.

عبدالهی ادامه داد:  تلاش برای جذب سه بازیکن خوب  پس از اعلام نظر سرمربی انجام شده‌است و اگر مشکلی پیش نیاید به عضویت تیم در خواهند آمد.

وی بیان کرد:  مذاکره با یک بازیکن از سهمیه زیر ۲۱ سال  طبق نظر سرمربی آغاز شده‌است که امیدواریم بزودی جذب شود تا در نیم فصل با کسب نتایج قابل قبول نماینده شایسته برای استان بوشهر و این شهرستان باشیم.

علی اصغر کلانتری سرمربی قبلی امید گناوه که دیر هنگام کار خود را در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور شروع کرده بود، پس از پایان نیم فصل  بصورت توافقی از این تیم جدا شد.

امید گناوه با هدایت کلانتری از مجموع  ۱۴ بازی دور رفت ۱۵ امتیاز کسب کرد و در رده هشتم جدول گروه خود قرار گرفت.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.